Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Pratade med din morsa idag, ska bli kul att få träffas på mina hemmamarker för en gångs skull.... Lillerud alltså...;)

Nu e allt? packat. Bara lite tvagning av en själv.God Tur på er som ska tävla,jag e groomer åt sambon:p o hästarna förstås;).Vi syyyns!!!!:banana:

Senast ändrad:

kl

Väskorna packade, Showkläderna upphängda och Gitarren stämd.
Nu är det bara allt i stallet kvar :rofl: Men det tar jag imorn :D
Och sen ska jag fixa ner syrrans Fresstyle-musik på skriva.
Och tvätta hästen...
och rida den...
och göra rent transporten.....
och packa.......

:eek::crazy:

Gör som Gubbarna i cuttingen! Ner på röven, fram med fötterna, ner med hälarna, upp med hakan, kuta ryggen och HÅLL I HORNET så fixar hästen resten! :)

Herreminje bruden.. du är ju DUKTIG med en BRA häst.. och freestylen Ska ju vara publikcharmande så där tror jag minsann att du lär plocka både hjärtan å poäng.. *S* jag måste fråga.. finns det Något din häst inte kan? (..och när kan jag skicka bort mitt sto på träning hos dig? :) ;))

..du får la haka på mig och Lewlan sen när vi smiter och gömmer oss vettja ;)

hehe.... jo, han kan inte ligga ner på kommando och han kan inte piaff ännu, men vi jobbar på det :)
Tja, skicka nån häst i träning till mig blir nog inte aktuellt, jag är och FÖRBLIR amatör :)
Men mamma kanske kan nån gång när vi äntligen har flyttat från det här skitstället....

annars får du väll betäcka med knäppisen så får du en egen leksak :angel::idea:

..nyttja din fining på min tant?! Är du Helt från vettet? ;)

hehe, det där med att vara amatör.. det hänger titt som tätt på ett hårstrå tycker jag :)

det tuffaste jag kunnat lära nån av mina pållar är shettisen som går upp på ett podie när hon är lös och.. eh.. araben jag hade en gång i tiden som höll i kepsar.. ^^

*knapplån*

Innan jag knoppar för natten vill jag bara säga: ETT STORT LYCKA TILL ÅT ER ALLA SOM SKA TÄVLA

Jag sitter på läktaren from torsdag em och håller både utkik och tummarna för er alla.

Jag sitter med på läktaren. Vi åker nog redan i morgon. Stort lycka till alla nu.

kl

Nu pyser jag snart till stallet och sedan bär det av! Chappen, here I come! :love:
Jag är tyvärr rikssämst på både namn och ansikten, så bli inte ledsna om jag inte känner igen er :o
Om ni däremot känner igen mig får ni gärna hoppa på mig! Alltid kul att snacka med hästfôlk på tävlingar :banana:
Hästen min är väl ganska lätt igenkänd; Palomino med en man som är längre än den borde... skulle jag dyka upp utan henne känns jag väl igen på.... hmm.... mitt svarta hår som också är längre än det borde :rofl:

See Ya'll, Och lycka till alla ni som ska rida!
:bump::banana::bump:

*kl*

Nu har panzarponys groom också vaknat, ätit, väckt bew, packat allt som kan behövas + lite till och väntar bara på att pax ska ringa och säga till att det är dags att åka! :)

wihoo!

Häftig film, snyggt klippt. Grymt härlig musik (vad är det?).
Å vad jag längtar nu - packar för fullt - i morgonbitti så...

:cool:...som vanligt är det saker och ting som dyker upp som gör att man får ändra planerna. Jag kan inte åka och titta i morgon:(. Så, det får bli ett nytt försök nästa år då jag SKA delta med häst:mad:

Ha det så kul, ALLA!!! Ser fram emot att någon är flitig med kameran;)

:cool:...som vanligt är det saker och ting som dyker upp som gör att man får ändra planerna. Jag kan inte åka och titta i morgon:(. Så, det får bli ett nytt försök nästa år då jag SKA delta med häst:mad:

Ha det så kul, ALLA!!! Ser fram emot att någon är flitig med kameran;)

SYND!!!!:cry:

Rapport: Paxan spelar gitarr, Lew och Bew surrar, min MIrakel lyckades hoppa på en transport i kön till veterinärbesiktningen och står nu sydd :cry:, så Texaz får dricka öl och fota...

Rapport: Paxan spelar gitarr, Lew och Bew surrar, min MIrakel lyckades hoppa på en transport i kön till veterinärbesiktningen och står nu sydd :cry:, så Texaz får dricka öl och fota...
*GRÖÖÖÖÖN av avund*.... Hoppas det inte var allvarlig skada, illa nog visserligen att hon behövde sys. TRIST!!! Men, ser fram emot att få se lite bilder!!!:banana:

Nej va tråkigt men hästen

Du som hade sett fram emot tävlandet ;)

Jo visst är det synd, men vi har det jättebra ändå här och det är väldigt bra träning för både mig och Mirakel, nästa år vet vi ju hur allt går till!!!!

Alla är dessutom jättegulliga så dåligt har vi det iallafall inte!!!:banana:

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Görel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Red_Chili
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka