Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör som Gubbarna i cuttingen! Ner på röven, fram med fötterna, ner med hälarna, upp med hakan, kuta ryggen och HÅLL I HORNET så fixar hästen resten!
Herreminje bruden.. du är ju DUKTIG med en BRA häst.. och freestylen Ska ju vara publikcharmande så där tror jag minsann att du lär plocka både hjärtan å poäng.. *S* jag måste fråga.. finns det Något din häst inte kan? (..och när kan jag skicka bort mitt sto på träning hos dig? )
..du får la haka på mig och Lewlan sen när vi smiter och gömmer oss vettja
...som vanligt är det saker och ting som dyker upp som gör att man får ändra planerna. Jag kan inte åka och titta i morgon. Så, det får bli ett nytt försök nästa år då jag SKA delta med häst
Ha det så kul, ALLA!!! Ser fram emot att någon är flitig med kameran
*GRÖÖÖÖÖN av avund*.... Hoppas det inte var allvarlig skada, illa nog visserligen att hon behövde sys. TRIST!!! Men, ser fram emot att få se lite bilder!!!SYND!!!!
Rapport: Paxan spelar gitarr, Lew och Bew surrar, min MIrakel lyckades hoppa på en transport i kön till veterinärbesiktningen och står nu sydd , så Texaz får dricka öl och fota...
SYND!!!!
Rapport: Paxan spelar gitarr, Lew och Bew surrar, min MIrakel lyckades hoppa på en transport i kön till veterinärbesiktningen och står nu sydd , så Texaz får dricka öl och fota...