Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Såg nån jag kände igen idag :D Kan ha fotat andra bukare, det vet jag ingenting om, var bara denna jag kände igen!

1-1.jpg

2-1.jpg

:)

Nämen vilka snyggingar! VILKA kan det vara!?? :rofl: :angel:

Jag bjöd Lazy Lady på en öl;)
Kände mej annars rätt flummig hela den dagen:rofl:

Halloj...
Nu har jag kommit hem och är SÅ trött, och SÅ smutsig... Inte kul att duscha i kallvatten... så jag struntade i det :)
Jag vill säga GRATTIS till mamma som vann pleasuren... :)
Jag själv är rätt så nöjd med min egen Freestyle Reining men kan inte förstå varför jag bara blev fyra, skulle åtminstonne vart tvåa... men sånt är livet i bedömningssporter...

Junior är en pärla som bara satsade mera i freestylen pga musik och superbra publik :)
Tack till alla som hejade på mig :)

/Emmi

PS: nu skall jag sova lääääääääääääääääääänge..... :)

Förresten: är det nån som har fottat mig??? I sånna fall vill jag VÄLDIGT gärna se korten :)
jag har ingen aning om man får sätta ut mailadressen till sig själv här, men jag provar: emilie.stiwing@bredband.net

/Emmi

PS: den enda jag kände igen härifrån är: Bew :) men hon var ju inte så svår med sitt blåa hår :)

Kram till alla här.

Blått hår Rules! ;) :banana:

Måste bara säga; Tusan vilken go tjej du är! Hopaps vi springer på varandra fler gånger..

Llewlan kikar bilder för fullt.. men hon har en Heeel del att gå igenom.. :) Såg några fina på dig, fast kanske lite oskarpa.. ^^

Förresten: är det nån som har fottat mig??? I sånna fall vill jag VÄLDIGT gärna se korten :)
jag har ingen aning om man får sätta ut mailadressen till sig själv här, men jag provar: emilie.stiwing@bredband.net

/Emmi

PS: den enda jag kände igen härifrån är: Bew :) men hon var ju inte så svår med sitt blåa hår :)

Kram till alla här.

Vi träffades också och pratade hovar och blöta boxar tillsammans med bew :)

jag har några bilder på dig, oskarpa det mesta tyvärr då det skakade som bara den på läktaren men några bra finns där minsann.

/Emmi

Kram till alla här.

Dottern har fotat dig......men hon har inte gått igenom korten än....

Det var superkul att tr'ffa the panzar pony crew
mitt tangentbord har f[tt idiotanfall.... bara s[ ni vet varf;r jag skriver s[ konstigt, min dator 'r inte van vid att vara avst'ngd...
jag 'r i alla fall mycket tacksam f;r alla bilder jag kan f[

kram Emmi

/Emmi

Kram till alla här.

Jag har fottat dig och kommer lägga ut korten på min pixbox på tisdag såhåll utkik där.
http://www.pixbox.se/alb_show_id842384_page0.html

Så är också Texaz hemkommen efer en härlig helg!!!

Tack Pax, Bew och Lew som tog hand om mig, ni är bara sååå:love:!

Och tack Janne för din enorma medkänsla!!!! Tänk om det fanns fler såna karlar!!!:D

Träffade även Gordon (vilken härlig tjej!!!) och Lazy Lady, samt hon med paljetterna B någonting...:crazy:...

Såg Docskingcalibar och Elanor, samt Fia90 och Carolina.

Sen vill jag bara tacka alla underbara funktionärer, ALLA glada och positiva närhelst man frågade om någonting!!!! Ni är UNDERBARA!!!

Längtar redan till nästa år, då ska vi inte gå i närkamp med några transporter iallafall!!!!:p

Herregud Texaz! Tackf ör att du stod ut med oss virrpannor.. :) Vi är verkligen lika knäppa som vi verkar.. eller hur?

..nu filmande vi ju aldrig våra fina sånger dock.. vi får ta det nästa tävling - med Stämmor.. (eller åtminstone samma tonart... :angel:)

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Görel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Red_Chili
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)