Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Herregud Texaz! Tackf ör att du stod ut med oss virrpannor.. :) Vi är verkligen lika knäppa som vi verkar.. eller hur?

..nu filmande vi ju aldrig våra fina sånger dock.. vi får ta det nästa tävling - med Stämmor.. (eller åtminstone samma tonart... :angel:)

Haha, ni är ju på samma nivå som jag:p...

Ja just ja, sångandet kom ju av sig, vi får väl spara kärlekshyllningen till kommande år:D

Haha, ni är ju på samma nivå som jag:p...

Ja just ja, sångandet kom ju av sig, vi får väl spara kärlekshyllningen till kommande år:D

..då med Fler verser och.. sämre rim. ;)

..och Helt klart en vers om varje identifierad Bukare (inklusive oss själva förstås..)

*kl*

Jag såg Shoni med ryttare, Gordon, DocsKingCalibar bla.

Om någon såg nån med keps där det stod "Western Haflinger" på eller en röd jacka med samma text så var det jag :D

*kl*

Jag såg Shoni med ryttare, Gordon, DocsKingCalibar bla.

Om någon såg nån med keps där det stod "Western Haflinger" på eller en röd jacka med samma text så var det jag :D

Hehehe, då har du kanske sett oss alla tre som råkar tillhöra Shoni.. ;)

Tror faktiskt att jag såg dig någon vända nu när du berättar om en röd jacka.. tusan, kom fram och peta på oss nästa gång :)

hahaha, det hade varit något! :)

jag har bara en sak att säga.. psångboken is tha shiiit ;) :bow: och övertrötta hästbrudar är nog absolut något av det roligaste sällskap man kan ha.. :)

Hihi!!!

Ja fast vi hade ju iallafall NÄSTAN en lägereld, såg då ingen annan, vicka jädrans dåliga cowboysare!!!:eek:

Skojsigt var det då, undrar bara om våra grannar också tyckte det:p

Nu är man hemma efter en helt otrolig helt :bump::banana::bump::banana:
Dottern har tagit ungefär 1000 kort så det kommer bilder så fort hon fixat dessa.
Har hälsat på en från buke.....Lazy Lady som jag köpte fina saker till bra pris hos :bow:
Dottern hade visst spungit på Åke härifrån tillsammans med Gordon. Såg några till härifrån men jag var för feg för att ge mig till känna :grin:

Man får vara feg ibland, bara man inte är det jämt;)

Hehehe, då har du kanske sett oss alla tre som råkar tillhöra Shoni.. ;)

Tror faktiskt att jag såg dig någon vända nu när du berättar om en röd jacka.. tusan, kom fram och peta på oss nästa gång :)

Hade jag vetat att det var ni så hade jag gjort det....men till nästa gång så vet jag ju nu vad ni "kallar" er/er häst :D

Hihi!!!

Ja fast vi hade ju iallafall NÄSTAN en lägereld, såg då ingen annan, vicka jädrans dåliga cowboysare!!!:eek:

Skojsigt var det då, undrar bara om våra grannar också tyckte det:p

..tja.. dom hälsade ju glatt så jag tror inte det var någon fara ;) vi var nog inte de värsta grannarna man kunde råka ut för där..

Våran "lägereld" tog helt klart mysighetspriset på tävlingen! och helt ärligt så hade nog vi det "campet" med flest snubbeltrådar.. jag Fattar itne att vi inte stöp på näsan nattetid.. :)

Hade jag vetat att det var ni så hade jag gjort det....men till nästa gång så vet jag ju nu vad ni "kallar" er/er häst :D

..står det inte Panzarpony så finns det nog en risk att tills "nästa gång" kanske, måhända, kommer det stå "BroilerBitch" på min rygg.. :) Men Shoni är och förblir Panzarponnyn.. :rofl:

Hahahaha.......ok. Ska försöka komma i håg det.

*kl*

Var det förresten någon mer som såg den mänskliga kycklingen igår kväll? :rofl::rofl:

..tja.. dom hälsade ju glatt så jag tror inte det var någon fara ;) vi var nog inte de värsta grannarna man kunde råka ut för där..

Våran "lägereld" tog helt klart mysighetspriset på tävlingen! och helt ärligt så hade nog vi det "campet" med flest snubbeltrådar.. jag Fattar itne att vi inte stöp på näsan nattetid.. :)

Hihi dom kanske somnade av våra ljuva stämmor!!!

Hörrru Fanny, ska du upp på Sun Citys tävlaingar nåt??

Vem vet? Beror nog på Janne, jag vet att han ska dit, men vi har inte pratat om det. Vet inte om jag har lust att sitta å häcka alldeles ensam i ett par dar...? när han är busy.

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: Görel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Red_Chili
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025