Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jäklar vad fölk det var på lördagen. TROR dom sa att det var 16.500 betalande då. Men det var nog från torsdagen dom hade räknat det.
Vem vet? Beror nog på Janne, jag vet att han ska dit, men vi har inte pratat om det. Vet inte om jag har lust att sitta å häcka alldeles ensam i ett par dar...? när han är busy.
Hej alla trevliga bukare.
Vill tacka för en trevlig helg på High Chaparall. Efter 1 veckas hårt arbete kändes det skönt att få komma hem. Vi slog även rekord i år. 272 hästar fanns anmälda på RHC, och förutom några små insidenter så flöt tävlingen bra även i år. Vad vore RHC utan Er publik/ryttare och givetvis alla 80 funktionärer som ställer upp. Inga campingplatser fanns att uppbringa så långt ögat nådde, vatten och läsk började ta slut redan på fredagen så det blev en rokad på High Chaparall för att rädda helgen. På lördag kväll strålade solen och jag tittade upp mot sandbanken och får rysning i hela kroppen när man ser att hela sandbanken är full av
folk. Då känner man sig lycklig efter flera dagars hårt slit och sena nätter. Tack alla som får tävlingen att bli det den är.
Ja, jäklar vad fölk det var på lördagen. TROR dom sa att det var 16.500 betalande då. Men det var nog från torsdagen dom hade räknat det.
Tack själva för en UNDERBAR TÄVLING och HELG!!
Tjejen på criollon.
ÅKE!! Du e e HELT GALEN!!!
Red du en criollo?? Den måste jag ha missat!!
här e en länk till några bilder , kommer flera sen ....
URL: http://www.pixbox.se/alb843629
kommentera gärna ....
Du var för full hela tiden
Jag hade skäcken med stubbade manen. Sa inte lakrits till el så missade ni mina grenar. Du såg ju min stora SNÄLLA hund allafall.
..en grabb i typ.. stringkalsonger med fjädrar fastguckade på kroppen.. det såg attans så kyligt ut ska jag säga dig!
Hahahaha......fast innan han fick på sig trosorna (hans tjej lånade ut sina) så sprang han runt med pillevippen alldeles bar .
Hahahaha......fast innan han fick på sig trosorna (hans tjej lånade ut sina) så sprang han runt med pillevippen alldeles bar .
Jag hörde hejarklacken som skrek Gorden de var jätte roligt!Jo, jag var nog full i skratt hela tiden. Jodå, jag såg dig allt. Jag hejjade ju på dig. Lite i alla fall.