Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

*kl*

åke
Lakrits
Cindy Lou
Apache
Bimini
Elanor - Åker onsdag eftermiddag och stannar till söndag! :bow:
Dags att skriva packlista! Förra tävlingen glömde jag tränset :eek::rofl:

Tänkte bara flasha här på forumet för att jag säljer en massa av mina knappt använda showfiltar billigt, runt halva nypriset. Jag kan ta med dom till Chappen om någon vill förnya garderoben inför tävlingarna :)
Kolla på radannonser, utrustning och produkter-övrig utrustning. Hoppas detta inte anses som reklam nu , jag säljer dom ju som privatperson... Vi ses (hörs) på Chappen!

Jag ska också dit! Kommer på torsdag och stannar hela helgen!
Tävlar Ranch Trail och Pleasure. :bump:

*kl*

åke
Lakrits
Cindy Lou
Apache
Bimini
Elanor - Åker onsdag eftermiddag och stannar till söndag! :bow:
Pax och Bew också - med lewellyn i hasorna :angel:

B070715 ska oxå med. Tävlar i plesure på lördagen. Kommer fredag kväll. Heja Bimini ( kompisen Malin )
Kram
Christina

Jag och dottern kommer, har fått tag på en stuga 1 mil från High Chaparral onsdag till lördag. På lördag kommer min man och son med husvagnen, så att vi inte behöver missa en enda dag!

Vi är bara publik, min häst har inte förstått att hon ska vara westernhäst ännu.

MillyM

åke
Lakrits
Cindy Lou
Apache
Bimini
Elanor - Åker onsdag eftermiddag och stannar till söndag!
Pax och Bew också - med lewellyn i hasorna
Texaz, finns nog i närheten av Pax&co..... Lovat Pirajan sovplats så hon kommer nog med!!!:bump:

Kan bara säga att det pendlar mellan lyckorus:love:, pirr i magen:p och letande efter saker...:crazy:.....

Ska bli SÅÅÅ SKOJ!!!

Förresten har jag fixat en dejt:angel:

Har man sagt A får man säga B eller C eller;) va han nu hetter

(Sprang in en sanbbis för å äta - måste bara kolla Buke...nu ska jag ut å slipa pianopalligen. Ses sen)

Nu har dom godkänt quartern med. Puh!
Jag ta med ordentligt med grejer bättre för mkt än för lite.

Jag och fam kommer onsdag med 2 hästar och dom syns. Kom gärna fram och hälsa. Säg nått bara så jag fattar vem ni e.

blått hår???
Det borde till och med jag komma ihåg att se :) fast jag är rätt blind av mig... fast jag går nog inte att missa i freestylen.... jag ska ha balklänning på mig :)
Fast nu kommer det där med att jag är skrockfull med, så med förutsättning att häststackarn går igenom besiktningen....

/Emmi

jag skall oxå dit, samma med morsan :)
vi åker ner så fort vi FÅR, för vi vill på SEMESTER :)
Ska bli SÅÅÅÅÅÅÅ KUL!!!!
Hela Hoas klanen kommer också om nån undrar :)

Kan bara säga att det pendlar mellan lyckorus:love:, pirr i magen:p och letande efter saker...:crazy:.....

Ska bli SÅÅÅ SKOJ!!!

Förresten har jag fixat en dejt:angel:

Dags att göra en gemensam packlista kanske!? :D
Jag är helnervis över att jag ska glömma någonting...

blått hår???
Det borde till och med jag komma ihåg att se :) fast jag är rätt blind av mig... fast jag går nog inte att missa i freestylen.... jag ska ha balklänning på mig :)
Fast nu kommer det där med att jag är skrockfull med, så med förutsättning att häststackarn går igenom besiktningen....

/Emmi

hehe.. efter torsdag e.m. kommer mohikanen ställas.. så då är det bara att leta efter ställets enda mohikan - med tillhörande sex knallblåa dreads.. (om jag inte sätter i fler förståss.. sitter och funderar på det nu..) kommer dock hålla dom gömda tills efter reiningen... Riktigt SÅ pass kartig är jag inte att jag tänker ha knallblåa thingies hängande ut under hatten. :o jag är väl den enda som hoppas gå in på banan och INTE märkas... :angel::rofl:

..ett annat tips är att leta efter "Panzerponi"... :idea:

Någon mer än jag som är nervös?

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Görel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Red_Chili
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka