Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har det grå. Tycker det är lite åt det större hållet storleksmässigt, tom stort i bogen där min häst ofta har haft problem tidigare med för trånga täcken. Men det sitter väldigt bra och blir faktiskt inte smutsigt fast min häst står på torv!
Är så besviken! Idag kom mitt newmarket stable i grått som jag väntat på i 4 veckor. Köpte den vanliga storleken (130) då pållan har den i storleken i rambo wug, original, rug, rhino wug, amigo stalltäcke, new market fleece m.m. Tyckte därför att de kändes helt självklart att ta samma storlek i detta täcke. Inte då! Det var verkligen gigantiskt i bogen, täcket la sig nästa under bogarna. Lite långt i längden och bra för övrigt, aningen långa kryssgjordar.
Nu måste jag krångla med byten och returer och antagligen vänta på att de nya täcket ska komma också (grå fanns inte i lager så de fick beställa hem, alla andra färger fanns) Dessutom måste jag betala returfrakt och frakt för de nya... blir så ledsen
Undra varför Horseware gör täckena så olika stora mellan olika modeller. Det är nästan så du borde kunna reklamera täcket för att det var så väldigt olikt i storlek jämförts med de andra HW du har.
Jag tänkte försöka med det imorn, ringa till butiken och förklara läget. Tycker de är konstigt att inte åf är medvetna om detta och informerar om att de är aningen större. En åf måste ju kunna sitt sortiment för att kunna få nöjda kunder.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Hästhantering Ja jag menade inte att du kallade det för bus men att det beteende säker kan beskrivas som bus 😅 bland annat bland ägare till hungriga...