Rambo new market stalltäcke 200 gram

Sv: Rambo new market stalltäcke 200 gram

Jag har det grå. :love: Tycker det är lite åt det större hållet storleksmässigt, tom stort i bogen där min häst ofta har haft problem tidigare med för trånga täcken. Men det sitter väldigt bra och blir faktiskt inte smutsigt fast min häst står på torv!

Har beställt de gråa nu i hästens vanliga storlek. Hoppas på att de passar :D Hon kommer bli skitsnygg iaf i det, lööövve :D

Uppdate!

Är så besviken! Idag kom mitt newmarket stable i grått som jag väntat på i 4 veckor. Köpte den vanliga storleken (130) då pållan har den i storleken i rambo wug, original, rug, rhino wug, amigo stalltäcke, new market fleece m.m. Tyckte därför att de kändes helt självklart att ta samma storlek i detta täcke. Inte då! Det var verkligen gigantiskt i bogen, täcket la sig nästa under bogarna. Lite långt i längden och bra för övrigt, aningen långa kryssgjordar.

Nu måste jag krångla med byten och returer och antagligen vänta på att de nya täcket ska komma också (grå fanns inte i lager så de fick beställa hem, alla andra färger fanns) Dessutom måste jag betala returfrakt och frakt för de nya... blir så ledsen :cry:

Undra varför Horseware gör täckena så olika stora mellan olika modeller. Det är nästan så du borde kunna reklamera täcket för att det var så väldigt olikt i storlek jämförts med de andra HW du har.

Jag tänkte försöka med det imorn, ringa till butiken och förklara läget. Tycker de är konstigt att inte åf är medvetna om detta och informerar om att de är aningen större. En åf måste ju kunna sitt sortiment för att kunna få nöjda kunder.

Mitt newmarket i fleece är precis likadant. Det hänger på bogarna och sitter fruktansvärt dåligt:mad:

Trist när det annars är ett så fint täcke. Enda gången min pålle får använda det är om det är kallt och krävs ett annat täcke under!

Mitt newmarket fleece sitter faktiskt riktigt bra, men inte newmarket stalltäcket :(

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 311
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 229
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 163
Senast: mars
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 533
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Alternativ till försäkring