Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon mer här som har ett sånt? Hur får man rent det från spån , halm och hö? Har tvättat, borstat och låtit det hänga ute i blåsten. Det sitter kvar som om täcket vore en magnet.
Klädvårdsrulle, det var ett bra tips! Hade aldrig köpt om jag vetat att det var så här. Och då använder jag det bara hem från tävlingar. hade förhoppningar om att det var något produktionsfel på mitt täcke. Så var det alltså inte.Genom att inte ha det i boxen ;-) Vissa affärer skriver man inte ska ha det i boxen. Det är ett vider att få bort smått pill. Jag har inte detta täcket men hade jersey pooler innan som skulle vara bra för det inte skulle fastna så lätt. Eller inte. Borstade bort med magic brush och tvättade och pillade bort allt för hand sen. Sen sålde jag det. hehe. Kan du inte prova rolla med klädvårdsrulle?
Klädvårdsrulle, det var ett bra tips! Hade aldrig köpt om jag vetat att det var så här. Och då använder jag det bara hem från tävlingar. hade förhoppningar om att det var något produktionsfel på mitt täcke. Så var det alltså inte.
Det har jag i alla fall inte märkt.Aha, trodde du använt det i boxen. Så surt för dig! Hoppas det hjälper med rullen att få bort lite iaf. Är dock nyfiken på om täcket lämnar hästen glansig som det står i iaf en av försäljningställenas beskrivning om täcket?
Är det inte täcket som heter Dustbuster du tänker på?Genom att inte ha det i boxen ;-) Vissa affärer skriver man inte ska ha det i boxen. Det är ett vider att få bort smått pill. Jag har inte detta täcket men hade jersey pooler innan som skulle vara bra för det inte skulle fastna så lätt. Eller inte. Borstade bort med magic brush och tvättade och pillade bort allt för hand sen. Sen sålde jag det. hehe. Kan du inte prova rolla med klädvårdsrulle?
Har som sagt var bara använt det på väg hem från tävling. Det fastnar ju från sånt som flyger runt i stallet, när hästen äter osv. Mer lämplig text vore " Ej användas nära stallmiljö och hästar"På mässan i Falsterbo kikade jag på täcket, där fanns en klisterlapp på förpackningen att täcket ej ska användas i box. Det är fan och helvete att få bort spån.
Har som sagt var bara använt det på väg hem från tävling. Det fastnar ju från sånt som flyger runt i stallet, när hästen äter osv. Mer lämplig text vore " Ej användas nära stallmiljö och hästar"
Sängöverkast eller svepa in sig själv i som badrock kanske?Nu syfta jag inte på hur du använt den. Spåna (haha ) bara på att man nu märkt förpackningen med att täcket är olämpligt i box (och ja, egentligen i närheten av hästar överhuvudtaget). Var sugen på ett själv förut, som "badrock" typ vid bad inför tävling, men det kan man nog bara glömma. Vet inte egentligen när man skulle kunna ha användning för det om man nu inte kan ha det i box eller så..
Horseware tipsar om att tvätta täcket i kallt vatten och plocka bort strån medan täcket är kallt. Jag tipsade Horseware att det är dåligt att sälja täcket om de är rädda om Rambos varumärke.
Är det inte täcket som heter Dustbuster du tänker på?