Ramar i photoshop?

M

maverick

Förstår att detta säkert är urenkelt :o men det är ju det mesta när man kan det! Så kom igen och hjälp en nybörjare med hur man gör enkla ramar i PS Elements eller PS 6.
(Jo, jag har hittat webdesignskolan och jag skall läsa på) men innan semestern så hinner jag inte o nu skall jag skicka iväg en bild som behöver en ram. Tänkte att det säkert finns ngn på Buke som kan. Tack på förhand! :bow:
 
Vad vill du ha för sorts ram?

Enfärgade är väldigt enkelt, bara utöka arbetsytan med så mkt du vill att ramen ska vara och välj bakgrundsfärgen.

Du kan också välja Ramlinje som finns i andra menyn från vänster (tror jag), där kan du välja vilken färg el mönster du vill ha...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 811
Senast: lewellyn
·
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 226
M
Träning Eller som man säger på tyska: hilfe, hilfe! Minns Ni att jag i somras skrev om pållan (fullblod) som först vägrade gå på transporten...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Mirraya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp