Någon annan som ska tävla på Märsta-Sigtuna BK eller Lidingö BK?
Är det fortsättningsklass som går då? I så fall kanske man skulle anmäla och se hur det går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, på lördagen är det nybörjarklass samt avanceradklass på Märsta-Sigtuna BK och det är samma på söndagen på Lidingö BK. Men fortsättningsklass (samt mästerklass) går på söndag 7 maj på Märsta-Sigtuna BK - den kanske kan vara något för er?Är det fortsättningsklass som går då? I så fall kanske man skulle anmäla och se hur det går.
Nej, på lördagen är det nybörjarklass samt avanceradklass på Märsta-Sigtuna BK och det är samma på söndagen på Lidingö BK. Men fortsättningsklass (samt mästerklass) går på söndag 7 maj på Märsta-Sigtuna BK - den kanske kan vara något för er?
För Lidingö BK kan jag inte hitta någon tävling för dessa klasser tyvärr.
Nu är vi anmälda till tävlingen på Märsta-Sigtuna BK den 6 maj samt Lidingö BK den 7 Maj . Nu ska jag plugga skyltarna ordentligt så att jag inte gör några förarmissar igen! Vi behöver ju bara ett till kvalificerat resultat så det kan ju räka med en till tävling. Men känner att vi framförallt behöver tävlingserfarenhet (och vi är därtill långt ifrån redo för nästa klass, mkt vänsterhandling att träna på!)
Peppad
Nu är vi anmälda till tävlingen på Märsta-Sigtuna BK den 6 maj samt Lidingö BK den 7 Maj . Nu ska jag plugga skyltarna ordentligt så att jag inte gör några förarmissar igen! Vi behöver ju bara ett till kvalificerat resultat så det kan ju räka med en till tävling. Men känner att vi framförallt behöver tävlingserfarenhet (och vi är därtill långt ifrån redo för nästa klass, mkt vänsterhandling att träna på!)
Peppad
Å va kul! Då kanske vi ses där.Yes, jag ska till Märsta! Det blir vår första tävling
Skrev fel . Menade högerhandling. Vi bör ta det tredje kvalificerade resultatet nästa tävling men vi är långt från klara för tävling i fortsättningsklassen då vi inte kommit långt med högerhandlingen. Får se till att träna det mer framöver!Jag tror att jag ska anmäla till Märsta, men då den 7/5. Så vi får en anledning att sätta mer fart på träningen
Vad tänker du på när du skriver att det är mkt vänsterhandling att träna på?
Skrev fel . Menade högerhandling. Vi bör ta det tredje kvalificerade resultatet nästa tävling men vi är långt från klara för tävling i fortsättningsklassen då vi inte kommit långt med högerhandlingen. Får se till att träna det mer framöver!
Högerhandlingen kommer först i avanceradSkrev fel . Menade högerhandling. Vi bör ta det tredje kvalificerade resultatet nästa tävling men vi är långt från klara för tävling i fortsättningsklassen då vi inte kommit långt med högerhandlingen. Får se till att träna det mer framöver!
Å gör det? Va skönt! Antog att det kom i fortsättningsklassen då vi började små träna på högerhandling på rallylydnadskursen som vi gick nyligen som avsåg just fortsättningsklassen. Då kanske vi kan tänkas starta en tävling i den klassen också i vår/sommar . Gäller att ha planer!Jag trodde högerhandlingen kom i avancerad klass?
Tack! Som jag skrev ovan är det ju toppen, då blir det betydligt "enklare" att starta i fortsättningsklassen sen! Tyckte det kändes som ett stort hopp.Högerhandlingen kommer först i avancerad
Vi behöver också träna MYCKET på det, men jag är inte säker på att vi kommer förbi fortsättning så jag skjuter lite på det
Måste kolla hur det ser ut med anmälningstider osv.. vi har inte tränat alls senaste tiden. Allt fokus har legat på lure coursingen, men nu börjar jag bli sugen på rally igen.Nu är vi anmälda till tävlingen på Märsta-Sigtuna BK den 6 maj samt Lidingö BK den 7 Maj . Nu ska jag plugga skyltarna ordentligt så att jag inte gör några förarmissar igen! Vi behöver ju bara ett till kvalificerat resultat så det kan ju räka med en till tävling. Men känner att vi framförallt behöver tävlingserfarenhet (och vi är därtill långt ifrån redo för nästa klass, mkt vänsterhandling att träna på!)
Peppad