Rädd för Hundra!!

S

Shampoo

Hjälp mej! jag är rädd för hundar det har jag varit sen en hund hoppade på mej (och jag känden hunden och inte vem som ägde den) nu har jag ett problem! hur ska jag komma över det??:confused:
jag är mest rädd för stora hundar, dom små går ganska bra faktist!
Hjälp Mej!

Sv: Rädd för Hundra!!

Du känner inte någon som har en hund som inte är sån så den måste hälsa jämt? Du skulle behöva träffa hundar som är neutrala eller hur jag ska säga. Sånna som bara är med och låter dig vara tills du tar kontakt själv.
Lugna och snälla hundar som inte är påflugna :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 328
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 122
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar