Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ju helt sonika säga att det är världens tråkigaste husdjur. De blir aldrig tama, utan kommer alltid vara rädda för dig. Är du ute efter ett taggigt djur som är sött och som hatar dig så visst... Men är du någonting annat än djursamlare så tycker jag att du skall glömma igelkottarna.
Förstår inte varför man överhuvudtaget kommer på att ha en igenkott som husdjur...
Det är ju bara det att igelkottar helst skall gå fria i lägenheten. De är inte ens prydsamma på det sättet, för de gömmer sig mest.
Förlåt om ovanstående svar lät väldigt otrevligt, märkte inte av tonen i det. Men jag menar allvar, det är verkligen tråkiga, asociala djur :/ Fast väldigt snuttiga rent utseendemässigt.
För att de inte trivs i bur, antar jag. Jag vet inte, har inte haft några. Har bara läst väldigt mycket om dem och träffat en.
För att de inte trivs i bur, antar jag. Jag vet inte, har inte haft några. Har bara läst väldigt mycket om dem och träffat en.