Sv: Pudel?
Du, hade tänkt att stoppa en tjej i förra veckan och höra om det var du, men jag vågade inte
Men det var en tjej med långt, brunt hår med en svart liten dvärgpudel som gick kring Ankdammen vid golfängen, det råkade inte vara du?
Knapp
Nu är Devon stor kille
Hela 1 år och 2 dagar! Just nu har jag haft fullt upp i 2 veckor då jag jobbat så mycket, och då har han haft det lite tråkigt, fått vara mycket hemma själv, osv.. Men nu ska han få min fulla uppmärksamhet hela helgen! Idag ska han få följa med till jobbet, vilket han älskar! Han fungerar som nån slags terapihund där och de flesta av tanterna och gubbarna är verkligen förälskade i honom! Han förhöjer nog deras levnadsstandard några snäpp, och det är ju alltid roligt
Har ju kommit på att han behöver vaccineras
Ska till vetten snarast möjligt, han brukar ha drop-in på vaccineringar, så vi ska se vad vi kan ordna.
Nu har det varit rejäla åskväder här 2 morgnar i rad, igår var det värsta som jag sett på länge! Jättehäftigt! Men såklart visste jag inte riktigt hur Devon skulle ragera, då det var hans första egentliga åskväder.. Men ingenting, som vanligt
Han låg och sov när det knallade som mest. Man blir nästan alltid glatt överraskad när man är med honom