Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Álin skrev:Nej, då blir dom dåliga i magen.
Fast dom gillar glass, det gör dom
Trix skrev:Äntligen finns det återigen en mindre glass, ren vanilj, inget godis!
Jag har efterlyst puckstången i flera år, det fanns ju i princip ingen "hundglass" att köpa.
Hur gör ni, får era jyckar glass när ni själva köper/äter en på sommaren?
Garpen skrev:Menar du allvar? Ge hunden glass??? Varför??
Sen har jag inget emot en puckstång själv...
GaurdianAngel skrev:För att det är gott!?
Mina får alltid en egen glass (bägare med en kula, tiken vanilj och hanen jordgubb ) när vi är ute och råkar passera något glasstånd. De älskar våra glasstopp.
Ser ingen anledning till varför de inte skulle kunna få en varsin glass. Är vi hemma får de ofta en stor isbit (ala Big Pack glasskartong) med infrusna köttbullar el annat i. Tror det är sån Piru menar (fast han kanske inte är så generös och lägger i godis också!? )
GaurdianAngel skrev:För att det är gott!?
Mina får alltid en egen glass (bägare med en kula, tiken vanilj och hanen jordgubb ) när vi är ute och råkar passera något glasstånd. De älskar våra glasstopp.
Ser ingen anledning till varför de inte skulle kunna få en varsin glass. Är vi hemma får de ofta en stor isbit (ala Big Pack glasskartong) med infrusna köttbullar el annat i. Tror det är sån Piru menar (fast han kanske inte är så generös och lägger i godis också!? )
Ishtar skrev:Klass är frusen hundmat, ligger i korvar (samma förpackning som färdigkokt risgrynsgröt typ) man kan tex såga itu en sån och ge på sommaren. Inget man fryser ihop själv alltså liknande din is+köttbullevariant. Den lät rolig! Slickar hundarna mest eller tuggar de isen mer?