Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Camilla_H skrev:Även om man själv anser en viss sak så betyder inte det att man inte kan ha förståelse för andras synvinkel...
Henchen skrev:Lickety: Ja, högre procent visar ju på att du har en väl riden häst och bra form osv.
Om man är en streber så är en klapp på huvdet precis vad man vill ha.Lickety skrev:För den klassen ja. Men frågan kvarstår: Hur blir jag bättre av att veta att jag redan är bra?
When you stop getting better, you stop being good
PathOfClovers skrev:Jag tänker på alla program! Ett ekipage som fått 50% i LC pga. att hästen går dåligt/ryttaren rider dåligt (alltså inte varit spänd/skyggat etc) är inte klart för att tävla, det är min åsikt.
Jag har inte skrivit att de inte ska FÅ tävla, men hur kan det vara roligt att tävla och betala massa pengar, köra hästen fram och tillbaka osv. när man egentligen inte är klar?
Och ni som använder argumentet: "men hur ska man veta att man är klar för klassen om man inte prövar?". Det ska eran TRÄNARE veta! Och om man inte har någon tränare och rider på 50% och är nöjd med det, jaa då är ekvationen kanske inte så svår...
Henchen skrev:Men var har jag sagt att jag inte har nån sorts förståelse?
.. men jag skriver att JAG förstår inte hur man kan vilja det. Själv är jag tävlingsmänniska så, så jag kommer aldrig förstå det heller.
axel skrev:Om man är en streber så är en klapp på huvdet precis vad man vill ha.
Positiv kritik är ju upplyftande o leder till att man vill bli än bättre.
det är inte så att man inte kan förbättra sitt procenttal om man är på 65 %
Lickety skrev:OK. Då är varken jag eller hästen normala.
Har ytterst sällan fått 70 %, och då oftare i högre klasser än i lägre...
Hur ofta har ens vinnaren så höga poäng? Fast det finns rosettplockare? Eller har jag varit på fel tävlingar? Eller hur menar du?
malinsky skrev:Jag svarade på inlägget om att HÄSTEN inte skulle klara av att gå 70%. Jag tror att det är fullt möjligt!