Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag blev varnad av förra ägaren att hon var väldigt speciell och hade blivit illa behandlad. Hon är väldigt selektiv med 'sina' människor.
Precis det där menar jag! Nu säger jag inte att det inte stämmer i ditt fall, det gör det säkert, men stämmer det på alla jag hört det från har vi väldigt många konstiga hästar här i landet.
Precis det där menar jag! Nu säger jag inte att det inte stämmer i ditt fall, det gör det säkert, men stämmer det på alla jag hört det från har vi väldigt många konstiga hästar här i landet.
Min hund skulle kunna leda dem till hagen..
Om jag jämför 20 år bak i tiden så upplever jag att fler skaffar sig häst som inget kan. Tränarhjälp är det inte många som betalar för heller. Dom oerfarna tycks som att dom kan bäst själva alt. att dom har inga ambitioner att tävla, därför behöver man ingen proffessionell hjälp ?!!!
Många tror att bara proffs måste ha tränare, hur tänker man egentligen ? Om tävlingsryttarna behöver det, hur får man då ihop det av du som nybörjare inte behöver hjälpen ?
Ewa
Haha, lite off topic, men jag brukade faktiskt låta hunden leda hästar förr. Den hunden älskade vara med i stallet, och älskade hålla saker i munnen. Dessutom ville han gärna driva/valla/styra hästarna dit han visste de skulle.
Så han brukade få hålla grimskaftsänden i munnen, och sen 'ledde' han ut dem i hagen. Hästarna följde snällt med, tyckte hunden de gick för sakta drog han i grimskaftet. Ganska sött att se
Haha, lite off topic, men jag brukade faktiskt låta hunden leda hästar förr. Den hunden älskade vara med i stallet, och älskade hålla saker i munnen. Dessutom ville han gärna driva/valla/styra hästarna dit han visste de skulle.
Så han brukade få hålla grimskaftsänden i munnen, och sen 'ledde' han ut dem i hagen. Hästarna följde snällt med, tyckte hunden de gick för sakta drog han i grimskaftet. Ganska sött att se