Problembeteenden

Idur

Trådstartare
Hej!
Är nyfiken på hundar med problembeteenden - pågående, avklarade, på gång? Har själv en som poletten trillade ner på ganska nyligen men han har varit ett monster innan mot andra hundar så jag undrar hur andra har det. Nyttigt eftersom jag utbildar mig till hundpsykolog (och för övrigt söker projektekipage, men det är inte det tråden handlar om - PM för mer info) så jag vill suga i mig all erfarenhet jag kan =)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 165
Senast: Hermelin
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 948
Senast: valpköpare
·
Gnägg Hej, Jag önskar tankar och tidigare erfarenheter från alla er som är insatta i ponnys då jag själv inte har mycket kunskap kring raserna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 462
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund La ut samma inlägg på en annan sida men verkar inte få nå svar så jag lägger ut här också ;D Kanske är det jag som inte har nå tålamod...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 694
Senast: Raderad medlem 120709
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar