Problem med Glammar-reklamen

Lovisaleonora

Trådstartare
Jag behöver inte ens vara i närheten av Glamira-banner för att den ska poppa upp i fullstorlek och sedan kräva tre klick för att gå ner i storlek.

Måste den verkligen vara i den funktionen, det är otroligt störande.
(ser nu att autocorrect gått in i rubriken)

Jag kan inte ens skrolla på telefonen utan att jag hamnar på AppStore. Otroligt störigt! Har hänt de senaste dagarna, oavsett om jag är i närheten av reklamen med tummen.

Har Safari som webbläsare.

Jag kan inte ens skrolla på telefonen utan att jag hamnar på AppStore. Otroligt störigt! Har hänt de senaste dagarna, oavsett om jag är i närheten av reklamen med tummen.

Har Safari som webbläsare.
Känns konstigt, är det någon reklam på sidan som man kan tro skall ta dig till AppStore? Annars skulle jag vara lite orolig om det kunde vara något på din telefon som inte skall vara där?

Känns konstigt, är det någon reklam på sidan som man kan tro skall ta dig till AppStore? Annars skulle jag vara lite orolig om det kunde vara något på din telefon som inte skall vara där?
Jag har bytt telefon nu, verkar faktiskt som att problemet är borta.

Jag har problem med uberpool-reklamen, råkar man komma åt den när man scrollar så öppnas app store. Detta händer inte med någon av de andra reklamerna på sidan.

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 402
Senast: Keb71
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 549
Senast: Bulldoozer
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 841
Senast: Whoever
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 993
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka