Pro paste/quick fix - hur länge innan sett effekt?

Alexandra_W

Trådstartare
Ni som gett pro paste (numera heter det quick fix) och fått resultat av det, hur snabbt har ni sett resultat?

Sv: Pro paste/quick fix - hur länge innan sett effekt?

Efter fem dagar i kombination med pulvret. Tyvärr höll det, trots fortsatt pulverbehandling, inte i sig mer än en vecka dock...

Tack för svar. Vad gav du det för, alltså vad var det du ville åtgärda?

Dag 3 började det vända i kombo med pulvret. Efter 5 dagar var han helt bra. Gavs mot lågvarig diarré där tarmfloran var helt rubbad.

Dag 3 började det vända i kombo med pulvret. Efter 5 dagar var han helt bra. Gavs mot lågvarig diarré där tarmfloran var helt rubbad.

Tack för svar. Hur länge hade hästen problem innan? Hjälpte det även sen?
(läste slarvigt och ställde fråga som redan var besvarad, därav korr)

Några veckor. Ja,han vart bra av det,dock så är han väldigt känslig i magen och kommer alltid vara,så börjar han bli lite blöt i bajset igen så ger jag pulvret någon dag så ordnar det upp sig igen. Har alltid en burk hemma.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 864
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 610
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 877
Senast: Habina
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 542
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka