Prisvärt undulatfrö...

Angelina

Trådstartare
var hittar man det? Jag har 6 undulater och det går åt en hel del undulatfrön. Det vore så himla bra om mankunde köpa en stor säck så det räcker ett tag (och blir billigare).

Mvh Angelina

Sv: Prisvärt undulatfrö...

Lösvikt är billigare än fördigpackad. Fast jag undrar om inte pellets lönar sig i längden då man slipper tillföra annat som man måste när man enbart utfodrar med fröblandningar.

Sv: Prisvärt undulatfrö...

Jag beställer 5-kgs säckar med undulatfrö till mina gojor från imazo. (Många zooaffärer använder denna leverantör). Jag vet inte vad de normalt kostar till kund, men de är billiga. Jag använder en variant med små vitaminpärlor i.

Om du undrar om pellets/frö osv så rekommenderar jag att läsa på papegojforum om detta. Det beror ju också på om fågelarten är renodlad fröätare (undulat) eller blandätare..

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 021
Senast: Squie
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 140
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 937
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka