priser i lydnad

Sv: priser i lydnad

Fjärren... Den kan ta tid att få till riktigt bra. (Beror på vad man har för hund) Sen är det bara hoppet och inkallningen. Hoppet går snabbt. Inkallningen kan ta lite tid om man har en hund som kommer i 290!! Som alla snygga Labradorer så klart göööör! Men inkallningen är ju dum att börja med så länge man har 1:an kvar. Sen kan man börja med lite vändingar på stället och steg åt sidorna, framåt och bakåt. Sakta marsch också.

du skrev harva i tvåan. det blir harva i ettan för minina.

började med apporteringen idag, men när den är klar så är det fjärren. vändningar på stället, gå sakta och steg åt sidorna gör vi redan.

ÄH! Det fixar ni nästa gång ;o)

Ja apporten glömde jag ju bort. Den kan ju också ta lite tid!!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 837
Senast: ildiko
·
Hundträning Letar efter bra böcker om lydnad, bruks, allmän valpuppfostran.. ja lite allt möjligt. Det finns ju ett helt hav med hundböcker där...
Svar
4
· Visningar
430
Senast: farin
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 082
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023