Prinsarna i Towern (Ulvspel)

Gabby_Ossi röstar på Emtherlia

Då hon verkar misstänka de som röstat på henne men utan att läsa röstmotiveringarna ordentligt. Sedan finns ju risken att Snurrfian försökt rädda henne, hon har dessutom hakat upp sig på mig trots att Modests röst är "likvärdig".

Röstlista DL 2 kl 21.30

20:31 bollen__ röstar på hemlig
21.07 hemlig röstar på bollen__
21:12 Derring-Do röstar på Emtherlia
21:15 Sasse röstar på Emtherlia

21:17 Modest röstar på Emtherlia
21:22 Idahoe röstar på Emtherlia
21:24 Emtherlia röstar på Gabby_Ossi
21:26 Snurrfian röstar på Hemlig
21:27 cirkus röstar på Emtherlia

Em: 5
hemlig: 2
bollen__ 1
Gabby: 1

Kvar att rösta:

Gabby_Ossi
du är snabbare än mig!

Men förlåt :eek: Jag var helt säker på att jag läste att hemlig röstade på DD, jag vet inte riktigt hur jag har snurrat till det nu :o

Bollen_ har jag helt missat, det var inte så många inlägg och jag förstår att det är jobbigt att komma tillbaka, jag har ju själv röstat på Hemlig så jag förstår den rösten men själva motiveringen från Bollen känns som om det har blivit ett missförstånd. Sen säger det inte så mycket om Bollens roll egentligen.

Röstlista DL 2 kl 21.30

21:28 Gabby_Ossi röstar på Emtherlia

Em: 6
hemlig: 2
bollen__ 1
Gabby: 1

Nej, hemlig inkluderades i den luriga känslan. Förde liksom tankarna till någon kedja, 3 st användare som alla stod ut lite i röstningen och kunde sammanlänkas till varandra.

Om ulvarna nu misstänkte att Q var Richard så känns det ju övermodigt att utgå ifrån att hen valt den onda sidan så tidigt i leken som innan första DL.
Jag förstår inte riktigt varför ulvarna i första DL skulle ha trott att Q var Richard..och dessutom ond? Har du hittat något som jag inte ser som hintar om det i Qs inlägg? :confused:

Bollen_ har jag helt missat, det var inte så många inlägg och jag förstår att det är jobbigt att komma tillbaka, jag har ju själv röstat på Hemlig så jag förstår den rösten men själva motiveringen från Bollen känns som om det har blivit ett missförstånd. Sen säger det inte så mycket om Bollens roll egentligen.
Det blev verkligen fel, jag vet inte om jag blandat ihop henne med Emt, eller vad jag egentligen hade för tråd :o men när hon ändå röstar på mig så känns hon ändå lite skum så jag tänker att det gör inget att jag inte hann ändra rösten.

UPPDATERING!

Anne Neville var fortfarande chockad efter att Richard avslöjats. Hur hade han tänkt, han som alltid älskat sin bror Edward och varit lojal mot honom? Nå, nu när Richard var borta måste hon fly. Till Frankrike skulle hon. Richard hade alltid talat väl om unge Richard (namnet?), så Anne såg till att pojken hämtades och placerades på en häst. Att han protesterade brydde hon sig inte om.

Men på vägen till kusten stötte de på ett rövarband. Anne kom undan, men vad som hände med Richard av Shrewsbury är okänt till denna dag. Kanske är det lika bra, för han såg ganska läskig ut och hävdade bestämt att han egentligen hette Chuky.:crazy: Har man en mor som kan trolla så... tänkte Anne och hoppades verkligen att det skulle finnas någon uppassare när hon till slut steg in i en liten fiskestuga i Calais.

@Emtherlia var Anne Neville - jägare!
@Gabby_Ossi var Richard av Shrewsbury - ond tvilling!

Natt-DL kl 10.00!

Röstlista DL1
16.22 Derring-Do röstar på Snurrfian
17.59 hemlig röstar på LenaH
19:03
cirkus röstar på hemlig
19:57 Emtherlia röstar på Derring-Do
21:03 quarter4ever röstar på Emtherlia
21:23 Idahoe röstar på Quarter4ever
21:25 LenaH röstar på quarter4ever
21:26 Modest röstar på Emtherlia
21:27 Gabby_Ossi röstar på Emtherlia
21:27 Sasse röstar på cirkus
21:29 Snurrfian röstar Quarter4ever

Röstlista DL 2 kl 21.30

21:28 Gabby_Ossi röstar på Emtherlia

Om ni tycker att det var oansvarigt av Anne att sticka.:angel:

ChuckyDoll.jpg

Igår röstade Q, Modest och G_O på Emt. Två konstaterat onda.
Idag röstar alla utom Snurrfian, jag och hemlig på Emt.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 746
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 834
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
54 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Saker som underlättar livet
  • Secret Santa 2024
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat