Pressa lr putsa...?

K

krake

Ja som rubriken lyder vad tror ni är det värt att pressa en andra skörd nu den närmaste veckan lr ska man putsa ner vallen.
Vad kan man förvänta sig för värden?

Sv: Pressa lr putsa...?

Ja som rubriken lyder vad tror ni är det värt att pressa en andra skörd nu den närmaste veckan lr ska man putsa ner vallen.
Vad kan man förvänta sig för värden?

Vi har köpt ett parti från en sen skörd en gång som hade helt OK värden för våra ridhästar i normal träning, minns dockt inte några exakta siffror. Men det beror väl på var man bor, om vallen har gödslats osv.

Men har ni grejerna så är det väl värt ett försök i alla fall? Jag hade gärna tagit ett hö med låga värden att ge som bukfylla och komplement till det vi har nu (som har bättre värden än vad vi behöver).

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Grazing
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
717
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 671
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar