Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som drömde om att tolka i den fina snön som yr fram här i Uppsala
Dumma dumma dumma (söta lilla älskade) skadade ponny!
Har redan två som jag skolkört länge nu och vill testa något nytt Har kört "vanligt" i tio år, dags för en nytändning Så jag håller på att sälja av selar och vagn just nu, och ska köpa travutrustning istället.Ah vad kul! Ponnytrav är ballt tycker jag. hur kommer det sig att du ska travköra dessa och inte skola dem klassiskt?
@Shetlandskusk
@Mli Ligamentskada som tog lång tid att upptäcka.. Men hon är inte halt, går i sin vanliga hage med vanliga kompisarna och är bara lite uttråkad och undrar varför matte aldrig hittar på något roligt med henne längre.
Åh stackars er @Mli ! Det värsta är ju när hästarna inte "berättar" att något är fel utan kör på goa och glada som vanligt med en dålig dag som enda tecken
Hur kan tagel påvisa det?Goda nyheter i eländet är att IF faktiskt tog bort reservationen! Och så har jag efter lite googlande bestämt mig för att skicka tagel på analys. Då får jag iaf svar på en av två möjliga varianter av ESPM/PSSM, som jag befarar att det kan vara.
Hur kan tagel påvisa det?