Presentationstråd!

Sv: Presentationstråd!

ja heter Linda och är 16 går 1:an på gymnasiet, läser hästhållning på Jällaskolan i uppsala. jag rider hos Catharina Vång så fort jag får tid över från skolan. Har 25% i en 2åring hos henne som heter Cross my heart. ja ska kanske åka till brs i april på en amatör kurs :D

Silverfalk:
Det är väl tur att Smokey inte är rastypisk för fullblod när han är en mkt välstammad quater horse med många fina tävlingsmeriter i bla tyskland. Jag har för mig att han slutade tävla western pga av att han hade för dåliga tävlingsnerver och inte "klarade" av att vara hingst.

Själv har jag uppgraderat min licens till proffstränare/jockey from i år med min verksamhet på Täby Galopp. För tillfället har jag 17 hästar i träning men fler är på ingång!

Hehe, jag hoppas du såg ironin i det påståendet :smirk:

Jo visst men det är inte många som vet vilken fin häst det är!

Jag tycker Smokey är fin, hade ingen aning om att han varit så framgångsrik :)

*kl*

Kanske ska uppdatera min egen lite också. Rider fortfarande hos Tommy Ahlbeck, tog amatörryttarlicens i höstas, ska eventuellt rida mitt första löp 5 april *hoppas hoppas*

Rider väl annars mer och framförallt mer seriöst nu än innan samt inne på Jägers oftare!

Smokey e ju mysig. Fin färg och en läcker häst i allmänhet, men han är ju lite rund, vilket inte är så konstigt, men hindrar ju inte honom från att busa.

Hörde en gång att första gången Tommy var nere med smokey vid banan, hade en häst kommit i ett jobb och Smokey hade dragit i full rulle efter den, för att komma i fatt.

Hehe om det är sant eller inte vet jag inte

Ja får väll också presentera mig själv:angel:
Jag heter Milou (svårt att lista ut:smirk: ) å jag går ettan på gymnasiet men rider hos Bo Neuman på täby på helger, lov å såklart när man har sovmorrnar:) jobbar även 1 em i veckan å brukar träcka:D sen så rider jag även Ninnis fantastiska hästar:love:

ja heter Linda och är 16 går 1:an på gymnasiet, läser hästhållning på Jällaskolan i uppsala. jag rider hos Catharina Vång så fort jag får tid över från skolan. Har 25% i en 2åring hos henne som heter Cross my heart. ja ska kanske åka till brs i april på en amatör kurs :D

Får väl säga att de är ungefär samma här :p
Heter Evelina, har just blivit 17 år, går även jag i 1an på jällaskolan.. och jag rider också hos Catharina Vång (red hos en amatör förut..)
Ägde en halv 2åring förra året men ja de fungerade inte där borta..
Och jag ska kanske också på amatör kursen i england ;P

Vilket sammanträffande linda :angel:

Jag heter Camilla och är 17 år och går andra året på danderyds gymnasium.. började me galoppen i slutet på november via galoppkursen på cc med ninni..har sedan vintras hjälpt till helger hos Kahn o har väl i stort sett inga kopplingar till galoppvärlden alls
men ska gå treveckorskursen på strömsholm i sommar

Jag går också på Danderyd. Tyvärr :smirk:

Haha jo jag hörde av ninni..vilken linje? jag går i estettvåan natur/bild..men eftersom ja e estet brukar inte "resten" va så pratglade:D mest tycka vi e konstiga..

Whut? Hur visste Ninni att jag går där?
Iaf, jag är 1:a klassare och går Juridik-Ekonomi-Samhälle, typ
sömnpillret för skoltrötta :smirk:
Har flera kompisar som går estet och de är ursköna att hänga med.
Röka vattenpipa och sådär på luncherna :angel:

Jag och min häst tackar för Smokeys stöd i ledvolten:bow: vad skulle vi göra utan honom:crazy:

Jennie Österberg heter jag och är amatörryttare, rider för Nadja Bellander ute på angarn, men ibland har jag även tur att få rida Kisses fina hästar:love: . Går i gymnasiet men smart som jag är valde jag specialidrott som inriktning och kan därför rida de flesta morgnarna innan skolan :bump:

Haha har ingen aning *don´t look at me* :angel:
hmm okej nej ni sammare vet jag inget om..vet iofs inte mycke om ettor i allmänhet..läskiga små monster som blockerar korridorna som avloppsrör och skriker så man blir havdöv..*ryyser*

jag är caroline, inte belägen någonstans i galoppen förutom kollar titt som tätt in sverige,täby-newmarket,england o chantilly,frankrike. o så klart har ja lite informatörer runt om i världen. pluggar just nu. men saknar galoppen en massa, längtar tills sommaren då ja ska åka tillbaka till antingen england o sir mark eller criquette head i frankrike.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
4 663
Senast: doppler
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
774
Senast: Lisen82
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 649
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 373
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA