Presentationstråd!

MalanMjöl

Trådstartare
Nu tycker jag att d e dax för en sån här igen! D flesta har man ju koll på men inte alla! (Eller så e d jag som e senil vilket är ett alternativ.. :angel: :o )

Så vad har alla här inne för anknytning till galoppen?? Var och hos vem kan man räkna med att hitta er osv?? :d

Sv: Presentationstråd!

*puttar upp*

Kan ju börja med att svara sj..

Jag hjälper till hos T. Ahlbeck i Hörby på helger, lov och mitt i veckan när jag kan! Rider hemma och inne på jägers någon gg ibland på loven. :d Är egentligen väldigt sugen på att ta amatörlicens men har inte riktigt d rätta förutsättningarna för d.. :( "Mina" hästar som jag brukar rida är Be my Baby och Mom's Precious..
Heter Malin föresten!

Nu e d er tur!

jaha..
jag heter jessica och har ridit hos peter lundberg i ca 1 år. men slutade där i våras.
kom in i galoppen genom min prao sen blev jag kvar där.
tänkt att jag ska försöka ta amtörlicens i början av nästa år ! hoppas vi !
just nu rider jag inget fullblod, men ska rida med therese drommert på Collina Chorus och De Vito.

sen är det tänkt att jag ska köpa ett fullblod som jag verkligen vill ha när hon tas av banan. så ska jag ha henne till "vanlig" ridning, å vem vet hon kanske kommer tillbaka till galoppen sen;)

så det var jag det. brukar vara med Therese på tävlinsdagarna.

Jag kallas för Hambo och var ägare till ett fullblod som gick löp.
Numer är det "bara" mina föräldrar som har galoppsisar.

Både aktiva, dräktiga samt att ett par har blivit
"Husses" ridhästar.

Vi befinner oss mest på Jägers/klampen !

Hej från Hambo :cool:

>Fab7 brukar dem kalla mig eller bara Fabbi, Korpen händer de ju också. På Täby och Angarn finner ni mig. Äger ju två fullblod som man har hemma också.

Amie heter jag och mej finner man i träskmarkerna i värmland.. brukar dock försöka åka upp till täby och kika på tävlingar och sådär ibland :P

Christin heter jag, har ridit hos Nadja på Angarn, men nu var det ärligt talat alldeles för länge sedan.
Har ett sto som är betäckt, vi får se vad det blir av bebisen, och kanske kan mamma starta igen?! Spanar försiktigt efter en till häst att starta, har gått amatörtränarutbildningen så jag är lite sugen...

GAbbie kallas jag och jobbar och rider hos en amatörtränare i skåneland.
mina små busiga busar är Eight high och den aktiva Be My Circus Star.

En skåning till! ;-p I närheten dessutom, kul! *ler*

Ja ganska onödigt inlägg, jag VET men har tråkigt ikväll..... *förlåt*

Maria heter jag. Inte längre aktiv på bana, men red under 80 talet på både Täby och Jägersro. Hänger bara kvar av att jag saknar det livet och älskar fullblods hästar.

Jag jobbar eftermiddagar och helger då och då hos malmborgs, har ridit smoky där mest, men nu har jag börjat rida träningshästarna också:). Rider så ofta jag kan hos ninni westerlund också:):)

Smoky han är allt bra gullig hehe
men Ninni rider väl hos malmborg gör hon inte de

jopp jopp hehe, tyckte de blev lite kosntigt, blev förvirrad

Har svarat på ngt liknande förut men det var ett tag sedan... Lotta heter jag och rider hos Bexells ute på Angarn men då "Bullen" som han kallas tyvärr ganska ofta gör sig illa ska jag även börja rida ut hos McLaren ngn gång ibland. Pluggar till lärare annars så vi får se hur fritiden blir... Har amatörlicens och skulle tävlat Bullen den 8e men det blev ju tyvärr inte så mycket av med det eftersom han är skadad men förhoppningsvis få jag rida för en annan tränare ute på Angarn i det loppet. Håll tummarna :bow:

Korpen_ skrev:
jopp jopp hehe, tyckte de blev lite kosntigt, blev förvirrad

Jo, fast min far har några hästar i Vallentuna... Dem vill han gärna ha hjälp med o då har jag lurat med mig Horsen... därav Malmborgs + "Ninni" ;)

ah okej då klarnar de, så bär börjar du om dagarna?

Korpen_ skrev:
ah okej då klarnar de, så bär börjar du om dagarna?
Nää, jag pluggar så de dagarna som Caroline Malmborg "tvingar" ;) mig komma och rida börjar jag hoss dem sedan brukar jag åka till Vallentuna. Fast just nu sitter jag med min avslutande uppsats (inte så mycket lektioner, typ en varannan tisdag+handledning) så det e ganska så körigt men jag kan disponera tiden som jag vill ... Gör att jag har alldeles för lite tid med Mor och Fars hästar så då brukar jag lura med mig folk...! :devil:
Fast de två som de har just nu e verkligen fina att rida så det e egentligen själva resan dit och hem som tar sådan tid, bor ju i Bromma, typ terminal 1... Känns i varje fall så ibland när stora plan skrapar buken i hustaket… :crazy:

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
4 663
Senast: doppler
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
774
Senast: Lisen82
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 649
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 373
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA