pratar ni inte me era tränare?

C

carroleo

pratar folk inte me sina tränare? trodde de va lite av poängen me dehär ridstilarna eller va man ska kalla de, att man tänkte o diskuterade me sina tränare för o förstå men folk verkar vänta sig att bara få kunskapen instoppad utan o prata själva..eller e alla akut blyga? kanske därför vi sitter här o gömmer oss på nätet...?

för aldri skriver nån va tränaren förklarade utan ni skriver hit o säger att de va skumt eller tråkigt istället.. fundera på varför..

för så himla bra hjälp får man ju inte på nätet av massa anonyma bukefalosexperter som inte sett nånting..

alla lär sig nytt om man PRATAR me sina tränare o inser att de ofta kan sånt man själv inte fattar nått av..vet inte vem ni gnällt på på sista tiden o visst de finns kanske korkade tränare som bara säger "de ska va så" men de flesta ja träffat har allti lärt mig nått speciellt när ja vågat fråga o förklara va ja mena trots de kanske känts konstigt

Sv: pratar ni inte me era tränare?

har åxå tänkt på det. känner en hel del mäniskor som tex inte rider för den ena el andra tränaren för att h*n tycker fel, eller "förstår inte min häst", eller kräver för mycket/för lite osv. osv.... frågar man då om personen i fråga pratat med tränaren om det svarar de nej. och då ligger ju inte felet hos tränaren, utan hos den som rider. det är klart att man inte ska ha en tränare som man inte kan prata med, men försöker man inte ens prata om problemet lär det aldrig bli löst...... så prata med era tränare lite mer och klaga mindre innan ni verkligen förstår vad tränaren menar!

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 728
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 657
Senast: Enya
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning först att det här blir jätte långt och dåligt skrivet. Men jag vill ändå ge som en förklaring ifall nån bryr sig men fattar om...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 087
Senast: Andromedae
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 159
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar