Så då blir det göttJag har inte ätit det som potatismos men gjort något liknande som 'stanning'. Krossade chips + grädde + mjölk + campbells svampsoppa. Syndligt gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så då blir det göttJag har inte ätit det som potatismos men gjort något liknande som 'stanning'. Krossade chips + grädde + mjölk + campbells svampsoppa. Syndligt gott
Så då blir det gött
Det lät gött i gött göttToppades med västerbottenost och skivor stekt fläskfilé.
Jättegott.
Nyttigt? -um.... i någon del av multiversum.
Dock skall tilläggas att till denna maträtt blev svartpepparchips bäst
Är trött på pulverVarför inte bara ta pulvermos och en påse dipmix, det är samma innehåll till en tiondel av priset?
Så inverterat av dem. Pringles är väl i stort sett chips tillverkade av potatismos.Är det inte en typ tiktok-trend där man använde Pringles? Dvs inte vanliga chips.
JaSå inverterat av dem. Pringles är väl i stort sett chips tillverkade av potatismos.
Köp potatis koka 20 minuter och pressa i potatispress. Blanda i grädde och smör.Är trött på pulver
Men köp potatis då! Som sagt, snacka om att gå över ån för vatten.Är trött på pulver
Är trött på pulver
De har faktiskt ett lyxpulvermos med cheddar här som säljs i portionspåsar och det är jättegott, men priset! Det gick an då och då innan prishöjningarna men nu köper jag det aldrig mer.Vem äter ens pulvermos
Tar ju inte lång tid att göra eget som blir sisådär en miljon gånger godare.
Precis. Pulver räckte i skolan.Vem äter ens pulvermos
Och av chipsen är 1/4 inte potatis, utan fett.Men ska du jämföra då måste man räkna på torrvikt. Chips är ju torkad vara medans potatis är våt vara
Jag tex?Vem äter ens pulvermos
Cry me a river, baby...Vem äter ens pulvermos
Så det är egentligen mospulver förpackat i en opulvrig form.Så inverterat av dem. Pringles är väl i stort sett chips tillverkade av potatismos.
Var köper man det?De har faktiskt ett lyxpulvermos med cheddar här som säljs i portionspåsar och det är jättegott, men priset! Det gick an då och då innan prishöjningarna men nu köper jag det aldrig mer.
På Tesco i Skottland. Men det finns säkert olika märken att prova i Sverige också, om man inte vill göra "riktigt" mos. Jag tänker att det mesta måste vara bättre än att blöta ned chips!Var köper man det?