Fick mina idag oxå, dock med en 0 mindre än digJahapp, där kom skattepengarna in på kontot. 50 lax rikare, lagom inför helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick mina idag oxå, dock med en 0 mindre än digJahapp, där kom skattepengarna in på kontot. 50 lax rikare, lagom inför helgen
Där hör ni, @Zinfernia bjuder!
Var inte ledsen för det @dobbis - som du ser ovan kommer mina försvinna snabbtFick mina idag oxå, dock med en 0 mindre än dig
wohoJag kom in på drömutbildningen
Grattis! Vad är det för utbildning? (Om du vill berätta).Jag kom in på drömutbildningen
Hemligt! Men kan säga att det är på ett av världens 10 topprankade universitet Trodde aldrig det skulle gå vägen, en sån där dröm en har när en går i sjuan som aldrig liksom ska bli sann. Och så sitter jag här och läser mejlet igen och igen bara för att se så jag inte läst felGrattis! Vad är det för utbildning? (Om du vill berätta).
GrattisJag kom in på drömutbildningen
Det har jag också! Så skönt. Dessutom duschat på samma dag , vilket gör upplevelsen ännu bättre. Sjukt nöjd. Undrens tid osv.Har bäddat rent. Wohoo!
Det var inte så ansträngande som det brukar vara.
Det ÄR en härlig känsla!Är SJUKT stolt över mig själv som baxade ut gamla tvättmaskinen och in den nya alldeles på egen hand! Jag måste nog ge mig själv en dansande banan också
Åh! Det där får mig att vilja surfa runt på Hemnet liteOch njuter av extrahemmet
Jag köpte nyligen några klänningar som jag ville ha men först ändå tänkte avstå från att köpa. Och jag är så himla glad för att jag gjorde det, trots att det blev väldigt mycket pengar på kläder förra månaden (klänningar, ett par sneakers, underkläder..). Tvättade dem just för att kunna använda i helgen (hämtade paketet imorse), och de är så himla mycket finare i verkligheten än på bilderna! Trivs inte alls med hur min kropp ser ut atm, men känner mig verkligen fin i dessa. Och att känna mig fin och bekväm med mitt utseende känns viktigt för mig just nu av flera skäl (mående etc). Yay!