Positiva tråden

Jag har haft en så härlig dag i solen. Till att börja med red jag ut för första gången själv på min 3-åring. Han var så positiv och duktig!

När jag kom hem gav jag mig ut och sprang i solen. Nytt personligt rekord i hastighet på min 3 km-runda 💪🏻.

Generellt har jag haft en så väldigt härlig helg 😍! Precis vad jag behövde såhär i coronakaos!

Är lite trött efter en natt med bristande sömn så i dag har jag varit rätt slö och inte ställt några krav. Ändå har jag samlat energi till att tvätta en maskin tvätt och ytterligare en är i maskinen och bearbetas för fullt. Jag har även sorterat i min skrivbordslåda så jag har ordning på papper, var sak på rätt plats liksom. Som belöning blev det en stund helt sysslolös i soffan med en mugg te. Pratade även med mamma en stund i telefon. Om en timme kommer dottern hem så tror jag ska passa på att slänga mig i sängen tills hon kommer hem och vi ska fixa något att äta!

Solen har givit mer energi än jag hade räknat med i dag, helt underbart! Även att se nu på kvällarna när det mörknar att mina lampor som laddas av solen faktiskt orkar lysa igen! Halleluja! :love::heart

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 164
Senast: gullviva
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
814
Senast: Bison
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 534
Senast: Bexzor
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 000
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Svensk politik nr 3