Positiva tråden del 2

Hittat 2 av 3 lampor till fönstren iaf. Sista blir svårare, får nog ta å byta köksbord först så jag får något som matchar någorlunda.

Jag kommer inte överens med lampor i dagens samhälle dom är inte min smak tydligen. Hittade en jättefin staty som jag trodde var en fönsterlampa, men icke. Det var en kristallboll å ingen lampa.
 
Vann auktionen på lampan jag ville ha!
Screenshot_20240830_193743_Tradera.jpg
 
Jag var i en affär idag och då fanns jul smak på dumle! Så jag köpte en påse och nu så in såg jag en väldigt possitiv sak!
Nämligen att i år så kommer jag äta sååå mycket jul godis och sånt HELT utan jobbiga ätstörnings tankar!! Så jag är såå peppad för alla jul smaker på allting och julmust och mackor med jul ost och baka massa jul saker och bara äta äta äta haha 😂
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 219
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2
Svar
22
· Visningar
651
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
576
Senast: Whoever
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 517
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp