Positiva tråden del 2

Hittat 2 av 3 lampor till fönstren iaf. Sista blir svårare, får nog ta å byta köksbord först så jag får något som matchar någorlunda.

Jag kommer inte överens med lampor i dagens samhälle dom är inte min smak tydligen. Hittade en jättefin staty som jag trodde var en fönsterlampa, men icke. Det var en kristallboll å ingen lampa.

Vann auktionen på lampan jag ville ha!
Screenshot_20240830_193743_Tradera.webp

Jag var i en affär idag och då fanns jul smak på dumle! Så jag köpte en påse och nu så in såg jag en väldigt possitiv sak!
Nämligen att i år så kommer jag äta sååå mycket jul godis och sånt HELT utan jobbiga ätstörnings tankar!! Så jag är såå peppad för alla jul smaker på allting och julmust och mackor med jul ost och baka massa jul saker och bara äta äta äta haha 😂

Väntar på sista beställningen med lampor till lägenheten sen är min lägenhet upplyst.

Har helt annan modell på fönstren så hänglampor fungerar inge bra tyckte jag. Så har letat jorden runt (känns det som) efter nya lampor.

Jag var i en affär idag och då fanns jul smak på dumle! Så jag köpte en påse och nu så in såg jag en väldigt possitiv sak!
Nämligen att i år så kommer jag äta sååå mycket jul godis och sånt HELT utan jobbiga ätstörnings tankar!! Så jag är såå peppad för alla jul smaker på allting och julmust och mackor med jul ost och baka massa jul saker och bara äta äta äta haha 😂

Underbart 😍

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 097
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 390
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 263
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Budget
  • Te-samo-far, vad är det?