Positiva tråden del 2

Hittat 2 av 3 lampor till fönstren iaf. Sista blir svårare, får nog ta å byta köksbord först så jag får något som matchar någorlunda.

Jag kommer inte överens med lampor i dagens samhälle dom är inte min smak tydligen. Hittade en jättefin staty som jag trodde var en fönsterlampa, men icke. Det var en kristallboll å ingen lampa.

Vann auktionen på lampan jag ville ha!
Screenshot_20240830_193743_Tradera.webp

Jag var i en affär idag och då fanns jul smak på dumle! Så jag köpte en påse och nu så in såg jag en väldigt possitiv sak!
Nämligen att i år så kommer jag äta sååå mycket jul godis och sånt HELT utan jobbiga ätstörnings tankar!! Så jag är såå peppad för alla jul smaker på allting och julmust och mackor med jul ost och baka massa jul saker och bara äta äta äta haha 😂

Jag var i en affär idag och då fanns jul smak på dumle! Så jag köpte en påse och nu så in såg jag en väldigt possitiv sak!
Nämligen att i år så kommer jag äta sååå mycket jul godis och sånt HELT utan jobbiga ätstörnings tankar!! Så jag är såå peppad för alla jul smaker på allting och julmust och mackor med jul ost och baka massa jul saker och bara äta äta äta haha 😂

Underbart 😍

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 354
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
741
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Snart är det dags för det årliga medarbetarsamtalet....Och jag vill inte...Chefen är knepig; vill ha feedback på sitt arbete men blir...
Svar
16
· Visningar
1 190
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka