Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där tycker jag är självklart. Jag har sett rykten om att shirin inte alls var hopprädd utan att dr bara ville ha med någon med lite utländsk bakgrund.
(innan jag såg det ryktet så tyckte jag att det var så underligt att de skickade med en unghäst som läromästare till en hopprädd ryttare ^^)
Jag är dessutom helt övertygad om att nellie Berntsson endast va med i PA i PR syfte. Jag blev mer övertygad när Stella på castingen stegrade "lite väl kontrollerat" samt när föräldrarna kom till gården efter lägret och nellies pappa går fram till Tobbe Larsson och hälsar på ett sätt som man bara gör på en människa man redan känner. Så jag är helt övertygad om att de är Tobbe som lärt Stella stegra innan castingen! Men jag tycker inte det är nått negativt, bara ett smart drag av dem!
Jag tänkte på Star ! Sorry !
Nellie hade ju i princip noll program sändnings tid i serien öht ....
Haha, sa ju att det var pinsamt!
Men hon är häftig! Sjukt driftig och för en bra linje på sin blogg med antimobbning osv.. Jag stalkar ju henne på ett positivt sätt, inte som tanterna på senior som ägnade en hel tråd om att snacka skit om henne.
Det var ingen anklagelse, blir bara fascinerad
Jag tycker nog att Nellie är en produkt och ett varumärke mer än ett fascinerande barn i sig, om man säger så