Polska stammar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare johannanordin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 546
Sv: Polska stammar

okejokej :)
nje , inte far till Libelle utan libelle är mamma till min hästs mamma Leika, alltså mormor till min häst .. Libelles pappa heter Titus .

du hittar inte bilder på någon av dem ? :)

Sv: Polska stammar

Hittar en del spännande påbrå Lotos härstamning.

Lotos farfarsfar;
Bard Kwlkp 1933

Bard är morfar till hingstarna Arianin, int svår hoppning, Kaliniec, vinnare av GP i Galkowo, GP i Poznan, CSI i Leszno och ingick i Polska Young Rider Teamet och Kleon, som vunnit sex medaljer i Polska mästerskapen för juniorer och Young Rider och har gått svår hoppning i bl a Poznan och i Nations Cup i Hamburg.

Bards far; Haakon 561 Polska Statens guldmedalj för utmärkta prestationer, Import Sverige 1975, A-prem

Bard är morfar genom stoet Arteria som lämnade hingsten Arbor, HSv och tävlingshästarna Astrachan, HSv, Aretit, DSv samt stoet Arabia, mor till hingsten Atut (f.81 e.Sopran).

Lotos mormor har en helbror som är godkänd hingst, http://www.allbreedpedigree.com/tiberias Han är morfar till en valack plac i svår fälttävlan.

Mormorsfar Titus har lämnat Take Me (svår klass dressyr) intjänad summa 8.370 D-mark(x3=svenska kronor). Han är också morfar till Rubinero e. Rohdiamant som går svår dressyr.

Lite mer om Arianin, Arianin Kwlkp 2915 svbr, 167 cm, f.1979, d.2004.

Arianin har placeringar i svår internationell hoppning samt har hoppat puissance 2.04.

Arianin lämnade bl a hingstarna Szkopul, int HSv, exp Sverige, Dziurawie Kwlkp 3617 (Polen), Posejdon (Polen).

Arianin är morfar till hingsten Sedan Kwlkp och tävlingshästen Blek Dzek, exp Sverige, HMsv.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 671
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 617
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 039
Senast: Görel
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 836
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka