Pollen allergiker?

T

Tail

Hej hur vet man att barnen inte tål pollen? Min son har förskylnings astma. Han är för närvarande lite förkyld men när han vistas utom hus blir han jätte snuvig. Kan det bero på pollen?
mvh Tail
 
Sv: Pollen allergiker?

Ja, det kan bero på pollen.

Jag vet att sonen har pollenallergi efter pricktest som visade det. Misstanken fick jag sommaren när han var 4 år och skulle bli 5 och han blev så väldigt trött när han var ute samt inte orkade springa ute för det blev så "pustigt" så han var tvungen att stanna och vila ideligen. Inne gick det bra däremot. Nu har snuva tillkommit och han blir snuvig när han utsätts för mycket av det han är allergisk mot.
 
Sv: Pollen allergiker?

Tack det låter som om jag ska ta å slå en pling till vc.
mvh Tail
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 412
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 263
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 698
Senast: TinyWiny
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 792
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp