pojknamn.. ovanliga tack :)

Amandas

Trådstartare
måste försöka hitta ett bra pojknamn till bebisen om de nu blir en pojk vill säga.. Tjejnamn är klart och pappan vill att bebisen ska heta samma om de blir en kille, skulle möjligtvis funka men jag känner att det är för femenimt.. Så ett annorluna pojknamn som ska passa till storebror Seven.. Får även vara utlänskt :)

/A

Sv: pojknamn.. ovanliga tack :)

Liam tycker jag är fint.

Andra namn är Steven, Norton, Nelson, Melvin, Noah, Joel, Jochim, Jon, Jonas, John. Noah och Jonas och Joakim är namn jag också tycker är speciellt fina.

Jaa, det finns många namn som är fina. Jag gillar namn som kan vara lite androgyna eller ett namn som kan kortas till ett androgynt namn typ Kimberley - Kim.

Kolla vad namnet rimmar på... Jag sa hemma att ifall mitt sista barn blev en flicka så kunde jag tänka mig att den kan heta Tova. Då sa min son. Nää, då kommer jag kalla den för Tova - Tovalett! :D Tur att det blev en kille...

Alvar, Alvin, Lennon, Eldar....hmm *tänka tänka*, återkommer om jag kommer på fler.

[QUOTE Eller Elva för en tjej.[/QUOTE]

Min kompis har en dotter som heter Tia

Lite OT

Haha, det är ett namnförslag vi har om det blir en till tjej nån gång i framtiden.

(Vår dotter heter Juni, en väldigt vanlig respons på det namnet brukar vara "-Bara elva kvar nu då!?" :D

Nu är jag kanske extra trögtänkt efter en vakennatt med saga, men jag fattar inte:confused:... Vadå Elva och Juni? Hur hänger det ihop?:confused:

Tror de syftar på om fragansia skulle skaffa ett barn till varje månad. De har alltså ett barn nu och och ska de ha ett helt år är det bara att sätta igång att tillverka 11 till. :)

Lite OT

Haha, det är ett namnförslag vi har om det blir en till tjej nån gång i framtiden.

(Vår dotter heter Juni, en väldigt vanlig respons på det namnet brukar vara "-Bara elva kvar nu då!?" :D

:D Elva i sig är ju ett fint namn, kanske bara inte ihop med Seven.

Själv hade jag nog sagt "Som sälen! Sött!".

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 693
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka