Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Poäng

Kl
är det bara jag som börjar fundera på om denna människa inte redan har sagt detta i en annan tråd och även då vägrat att ge ut licensnr mm? tror det är ett troll...

Jopp, hon gjorde nästan exakt samma sak i en annan tråd för rättså längesedan... minns inte när det var. I somras kanske?

Hon kommer aldrig ge oss ngt licensnr till hästen eftersom hon inte har något, hon kommer inte kunna länka till resultatsidor som bevisar att hon vunnit 1.40 hoppningar på sin travare osv.
Då skulle hon redan ha gjort det.

Har sagt det förr men tar det igen:

Varför försöka vara något man inte är? Kan du inte bara vara stolt och nöjd och glad för din häst precis så som den är?

Du får så gärna kolla upp både mig och mina hästar på SvRF:s databas. Vill du ha licensnumren och namn eller räcker det med något av det? :smirk:

samam här, kolla gärna upp mig med :) det e inte så svårt.

Här har det visst spårat ur lite, låser denna och låter den andra poängtråden var öppen

MVH
Eder något förvirrade moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 933
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 601
Senast: corzette
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: animalasia
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar