Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Arsozah

Har jag fel när jag säger att man behöver ha 10 poäng för att få starta msvb på ponny? Och är det de här poängen som gäller
L:B 7 (1:a placerad) 5 (2:a placerad osv) 4 3 2 1
L:A 9 7 6 5 4 3
??

TACKSAM FÖR SVAR :bow:

Sv: Poäng

Arsozah skrev:
Har jag fel när jag säger att man behöver ha 10 poäng för att få starta msvb på ponny? Och är det de här poängen som gäller
L:B 7 (1:a placerad) 5 (2:a placerad osv) 4 3 2 1
L:A 9 7 6 5 4 3
??

TACKSAM FÖR SVAR :bow:
ja du måste ha 10 p tagna i LA för att få starta msv B på ponny eller 5 felfria LA er

Tack för svaret :bow:

Okej, då är det bara ut och rida gärnet nuda :)

poängen stämmer, men det är andra poäng på nationella tävlingar eller högre, allt finns i TR. Och tänk på att för att få rida MSVB så ska allt vara gjort i LA och inget annat, lika så om man vill rida MSVA så är det poäng i MSVB som skall vara tagna och inget annat.

Okej vad bra tack så mkt! Har bara TR från 2002, jag har önskat mig nya i julklapp så jag hoppas, HOPPAS på att jag får dem :) :banana:

jag har kommit 1:a 5 gånger i 1.40 och LA för stor häst... och jag har ett varmblod.. de du..

jaha?

i princip alla hopphästar är varmblod...inte så vanligt med kallblod på hoppbanorna i större klasser iaf

men du kanske menar varmblodstravare :angel: vore intressant att få veta namnet på den då, pma gärna om du inte vill skriva här :angel:

Ursäkta inhoppet men asså vad är d för pöäng man räknar? Jag ska börja tävla till sommaren är d tänkt o mina föräldrar har ingen kolla alls så allt måste ja sköta själv . En sak som håller på o göra mej tokig är alla dessa poäng! Hur räknas det o vad används d till? Ni kan väl skriva ett privat inlägg till mej?

Med tanke på att den dessutom går msv dressyr så är det väldigt intressant med ett namn om det är en varmblodstravare. Hon kan ju slå hål på alla fördommar om travaren som ridhäst!

Imponerande. Vad heter din häst? Stam?

han har en fin stam hans pappa har varit världs berömd trav häst och sago travhästen Ideal Du Gazeau fast nu är död alltså hans pappa :( :(
han är efter e:Ideal Du Gazeau och u:Girl scotch
han är en varmblodstravare men har aldrig gått på lopp eller aldig har haft vagn :love: :love:

jo, dete har han fast han heter ju inte jazzy !!! han heter något annat :rofl:

Men det står ju i ett annat inlägg som du har skrivit att han heter B.B.Gazeau och det finns ingen häst som heter så med licens.. :crazy:

Ska du börja nu igen?

När ska du inse att det INTE GÅR att tävla sådana klasser utan licens, och att det GÅR att ta reda på om din häst har licens eller inte. Ge oss licensnummer, resultatsidor, vad som helst som bevisar det du säger..
men annars kommer inte en enda här tro dig. Annars är det tomt skryt, taget ur din fanatasi.

Sen en fråga också; Vad hade ditt inlägg egentligen med tråden att göra? :p :angel:

Men det står ju i ett annat inlägg som du har skrivit att han heter B.B.Gazeau och det finns ingen häst som heter så med licens.. :crazy:

han har viss det licens slut diskuterat och varför snokar ni runt och kollar in min häst för eller är ni anensjuka eller dom som skriver så till dig sluta att snoka det tycker inte jag om att ni gör utan att fråna först eller så kan jag snoka omkring på era hästar och sånt fattat:mad: :mad: :mad:

Vadå snoka?? Det är ju bara att gå in på ridsports sida o kolla?? Men heter hästen så som du skrev i ett annat inlägg så har den ju inte licens.... Vore det inte enklare att bara skriva hästens namn eller licensnummere så skulle det inte vara nån som tvivla på dig??:smirk:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 933
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 601
Senast: corzette
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: animalasia
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar