PNH- Någon?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Re: Sv: PNH- Någon?

CS & Shaka: Birmingham here we come :D Vi åker med, ska fixa biljetter imorgon!!!

a040.gif

Do a little dance....get down to night...
d025.gif
(don't remember the rest of the words, but, thats my "happy dance" song:angel: :o )

Sv: PNH- Någon?

Åh Birmingham! :banana:
Får man fråga er Filosofen, Shaka och CS vad det blir för kostnad ungefär? Pm:a om ni inte vill skriva ut det här.

Vårt kom strax under 9000:- för hotell 3-natter, biljetter och flygg från oslo för personer.

Säkert kunna du hitta billigare flyg men vi vill inte har 2 olika flyg bolag eller problemer.

Ca 3800/person för alltihop, flyg från GBG med CityAirlines.
Samma hotell som CS och Shaka men bara två övernattningar, vi åker fredag och hem söndag och SavvyConf biljetterna till medlemspris :)

Sv: Re: Sv: PNH- Någon?

Åååå söt! Men det är väl inte Chopper som har blivit så stor????? Eller? Jag tänkte mig en lite äldre, omkring 4 sådär. Det är svårt att leta man skulle helst vilja ta hem alla hästar man kan!

Men som tur är har jag med min kompis som kan bromsa lite. Jag ska ha en häst med bra grund denna gången (så det hade varit bra att kunna köpa en PNHstartad) , så att man får allt roligt och inte behöver kämpa lika mycket som Hobbe och jag fått göra.

OCH en ridbar häst, jag älskar allt kul man kan göra från marken i PNH men jag SAKNAR ridningen!!

KRam på er :)

Sv: Re: PNH- Någon?

Åh Saffe är så fiiine! Hur går det med fötterna på honom? Hur mycket gör du med honom? Varför vill du sälja honom? Vad är han för ras, kommer inte ihåg? Kan han hoppa? Är han cool ute?

Du kan PM eller ännu hellre ringa mig :D

Hej alla som har tänkt att åka till Birmingham, och till alla som ska stanna hos Airport Holiday Inn. Jag har nu ringt och startat en bokning för middag den 4:e Aug vid 20:00 under namnet "Parelli". So de som vill har ett gemensamt middag med Parelli People from världen runt ring till hotellet och läggtill antalet till bokningen.
Ring +44 870 400 9007

CS
Kul bild - fin häst!!
Vad företagsam du är som ordnar middag! Vet inte om vi är med på middagen än - svårt med en karl som inte är så hästintresserad att vara med ett gäng som bara kommer att prata häst - men jag ska försöka!

Själv klart ska ni vara med. Vi kan också snaka om MC, Är det Harley som gäller eller Yamaha? Det finns också mer snaka om mer än hästar. Ni kan altid säger hur trött ni är för ni sov så dålig ;) och lämna bordet tidiget om det är för tråkig.

Vad du fixar :) Vi bokar in oss på middagen också. Ska ringa lite senare.

vilken level ock lesson är ni på?? är en nybörjare som prec har börjat med parelli men är väldigt glad och positiv till det eftersom att det fungerar!!!

Välkommen! Vad roligt att du börjat :) Du kommer att få mycket kul!

Vi är någonstans i mitten/slutet på L2. En del saker är vi och nosar på L3 och andra är vi i början på L2. Har jobbat väldigt mycket med markarbetet men inte så mycket uppsuttet.

Hur gör ni som är med i Savvy Club när ni betalar in medlemsavgiften? Jag har mailat Parelli UK och fått uppgifter men jag begriper inte ändå, är det bara jag som är trög? Är det någon som kan hjälpa mig? Tack!

Ha det så bra allihop!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 314
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
455
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 845
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar