Plönningetråden

Sv: Plönningetråden

MM...men de e så tråkigt!!! Speciellt när man vet vilket jätte kliv han tagit från förra året :( Men men e ju som du säger, bara att ta nya tag ;)
Nu laddar vi om inför Tranemo ist :)

Han ser skitfin ut :love: Men jag kan konstatera att det är bättre kvalite på min filmkamera :angel: Eller så är det youtube som pajar det

ja jag tror hon var där på söndagen, hon har nog bara inte hunnit ladda upp bilderna.

Nej, jag är inte nervös när du rider, därav sämre kvalitet än när Brun Ryttarinna blir filmad!:D

Ja å den som vill se en bild på Bettibets ska scrolla ned första sidan allra längst ned....observera vilken gudomligt vacker häst hon leder....

När ni scrollar kan ni titta extra på denna vackra häst när han hoppar gult uthopp från vattnet o även på lilla bitchen Betti över en stock...

:banana::bump::banana:

Vilken fart ni fick efter stoppet :D

Får man fråga vad Pärlan och Grå har för vitt på benen? Vita terrängskydd?

Ha ha ha nej det får du inte fråga för då får fio hysteriska nervsammanbrott....:rofl::rofl:
Men oss emellan så har jag döpt Pärlan till Dressyr-Wannabien....:devil:

Ang Grå så är det Betti som är lite hysterisk o tejpade vit tejp på hans svarta N.E.W skydd....:D

Åter vi datorn i Norrland efter en längre sejour söderöver... (kallt, blåsigt och abstidens) ;)

Men kul att träffa alla och att vara igång igen, även om jag måste tillstå att det var mysigare i Mantorp på vägen hem.

Får väl vara nöjd med båda hästarna, ett stort GRATTIS till Nisse som fick P på rätt spår igen, sen kan jag väl lite känna att du nog behövde ett "namn" för att få betalt av ena domaren och den andra vet jag inte riktigt vad hon tittade på.
Att rida bort placeringen på en felridning är som det är och utan nedslag i hoppningen hade det förstås sett annorlunda ut, men om det är som Sita fick höra är det ju lite snopet :confused:
Nåväl, han kanske bjuder brun ryttarinna på gratis träning för de missade prispengarna i så fall :angel:

Resultat anslagna nånstans saknade jag (jo, jag vet att det hängde listor inne i korridoren men de slutade att uppdateras vid lunchtid...) i övrigt var det ju en jättefin tävling, men man kanske skulle ta sig en funderare om bansträckningen a´la steeplechase bana är så lyckad, rytmiskt... visst absolut men rätt som det är kommer nåt kålhuvud och springer ohejdat, såg tyvärr några såna i 100-klassen.

En jätteeloge till lördagens speaker :bump::bow::bump:, trist att det inte fanns någon på söndagen, jag har också via annan sida fått reda på varför och kan bara beklaga... h..n är minst lika bra

Fin han var Pärlan :)

Kan konstatera att "gubben de slängde in i speakertornet" var den ena banbyggaren (den äldre)

Du ska vara så himla tacksam att du har mig som sliter o jobbar för dig....!:mad::cool: Om du inte är snäll kommer jag att skapa en tråd om hur det är att jobba som hästskötare för dig....:devil:

Liknande trådar

Övr. Barn Ursäkta ett långt inlägg, men jag hoppas på hjälp! Vår son Z upplever sig bli mobbad av en flicka, J i hans klass. De går i 4:an...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 253
Senast: Aliide
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 627
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod