Sv: Plönningetråden
Åter vi datorn i Norrland efter en längre sejour söderöver... (kallt, blåsigt och abstidens)
Men kul att träffa alla och att vara igång igen, även om jag måste tillstå att det var mysigare i Mantorp på vägen hem.
Får väl vara nöjd med båda hästarna, ett stort GRATTIS till Nisse som fick P på rätt spår igen, sen kan jag väl lite känna att du nog behövde ett "namn" för att få betalt av ena domaren och den andra vet jag inte riktigt vad hon tittade på.
Att rida bort placeringen på en felridning är som det är och utan nedslag i hoppningen hade det förstås sett annorlunda ut, men om det är som Sita fick höra är det ju lite snopet
Nåväl, han kanske bjuder brun ryttarinna på gratis träning för de missade prispengarna i så fall
Resultat anslagna nånstans saknade jag (jo, jag vet att det hängde listor inne i korridoren men de slutade att uppdateras vid lunchtid...) i övrigt var det ju en jättefin tävling, men man kanske skulle ta sig en funderare om bansträckningen a´la steeplechase bana är så lyckad, rytmiskt... visst absolut men rätt som det är kommer nåt kålhuvud och springer ohejdat, såg tyvärr några såna i 100-klassen.
En jätteeloge till lördagens speaker
, trist att det inte fanns någon på söndagen, jag har också via annan sida fått reda på varför och kan bara beklaga... h..n är minst lika bra