Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Var är resultaten? Vi såg ryttare som passerade mållinjen på felsida om portarna och skulle bra gärna vilja se om detta åtgärdats i resultatet.
Enligt funktionärerna vid start/mål var det flera ryttare som gjort så. Kan ju faktiskt påverka resultaten. Jag påtalade detta för startern som skulle ta upp det med TD. Bara nyfiken på vad som hände sen... Missar man en port är man ju utesluten
*kl*
jaha inget plönninge för mig
Inläggning på barnsjukhuset istället
lycka till alla idag och grattis ni som hade en lyckad dag igår
Kan bara meddela att det inte gjordes något åt det. Även flera rutinerade gjorde ju samma sak. Men idag så sa TD på funktionärssamlingen att dom skall döma samma oavsett om det är (läs en känd) som rider eller en okänd, vilket man kan tolka hur man vill
Det mest trista idag vara att det inte fanns någon speaker i terrängen så helt plötsligt kom det en häst på banan. Inga visselpipor heller?? Finns inte det längre
//Sita med dotter
PS Bonus var att jag fick träffa Bettibets och Novali01 IRL!
Ja, det var trevligt om än ngt chockerande....jag är inte så van vid att helt främmande människor säger hej o sen börjar prata om sin rumpa med mig???
Skämt åsido, det är alltid kul att få ett ansikte på bukefalister!
Bara så du nte glömmer bort mig!! haha
PS Bonus var att jag fick träffa Bettibets och Novali01 IRL!
Igår hade vi kommentator så det räckte och blev över. LC är duktig men pratar lite mycket. Trist att det inte var någon alls som spikade idag.