Plönninge 13-14 sept.

Sv: Plönninge 13-14 sept.

Besserwisser haha, jo jag red på Fjellaregården oxå. Men jag är nog blind som inte såg några terränghindre, därav trodde jag den låg någon annan stans. Men som sagt, jag är nog blind :o

Besserwisser haha, jo jag red på Fjellaregården oxå. Men jag är nog blind som inte såg några terränghindre, därav trodde jag den låg någon annan stans. Men som sagt, jag är nog blind :o

Njaaaheeehhh.....
i ärlighetens namn så har jag inte varit där i år.
Tidigare låg visst terrängen på annan plats men tittar man på deras kartskiss över området så ser det ut som att terrängen skall gå på samma område som dressyr/hoppning -kolla länken

Fast jag kan ju ha fel -och det är OK så länge ingen märker att det var mitt fel :banana:

/Max

kl

Nu finns ryttarmeddelandet ute! Det ser ut som att 4-åringarna går sist på lördagen, jag klagar inte :angel:

Det står dessutom att startlistor skall finnas ute from månd. 8/9, idag tisd. 9/9 finns fortfarande inga. De bör väl förhoppningsvis komma upp under dagen?

Skall ni gå på ryttarfest? Jag vet inte hur vi kommer göra. Är det bara jag som tycker att 200:- är lite magstarkt för buffé?
Vi kanske skall köra en bukefest :idea:

De skall ha plus i kanten för att domarna står med i alla fall, så har det inte riktigt varit de sista åren! Då blev ju domarna utsedda på plats :angel: (Undantag i fjol)

Senast ändrad:

nu finns listorna uppe men jag kan knappt läsa dom. kanske min dator som inte kan koden??

Jag ser iaf att jag inleder och avslutar 6 års klassen och red i mitten någonstans i 4års.

Jag tror inte vi kommer gå. Tyckte också det var ganskamaffigtprisoch sen är jaginte så glad i italiensk mat;)

spara på skrivbordet och öppna i excell så går dem att läsa

Filen är feldöpt, istället för att sluta på .h ska det stå .htm så ändra det så kommer den upp som de ska.

Jag tror inte vi kommer gå. Tyckte också det var ganskamaffigtprisoch sen är jaginte så glad i italiensk mat;)[/QUOTE]

Har du redan varit o smakat på ROSA BUBBEL:laugh:

Ska bli jättekul att träffa alla på Buke o främst Pooh som inte sett sin uppfödning LIVE sen oktober förra året!

Novali hur ska vi klara oss utan dig?

Har du redan varit o smakat på ROSA BUBBEL:laugh:

Ska bli jättekul att träffa alla på Buke o främst Pooh som inte sett sin uppfödning LIVE sen oktober förra året!

Novali hur ska vi klara oss utan dig?

Det kommer ni naturligtvis inte att göra! Hela tävlingen kommer att avlöpa i ett gråaktigt dis istället för ett rosa moln...:eek: Alla kommer att se modstulna och lite hängiga ut (förutom hästarna som kommer att göra sitt livs insats hela högen!:bump:) och inget kommer att var riktigt, riktigt roligt...

Vad är en bal på slottet utan Askungen??????:cry:

Vi skall inte gå, vi skall vara tråkiga och sitta hemma hos mamma ;) (det blir billigast så och av alla panka är vi pankast :cool:)

Störst bekymmer har vi just nu av att dotter är invalid i nackspärr, OBS! har ej ramlat av hästen eller jobbat för hårt, så släpper inte den får vi kanske stanna hemma.

För jag antar att ingen annan kan rida hästen utan att ha hoppkvalat den :mad:

Ja här är man också pankast av alla panka, jag lever och försörjer 3 hästar på studielån :cool: Det är inte alltid den ekvationen går ihop, det brukar alltid vara för mycket månad kvar i slutaet av csn-pengarna :crazy:

Jag startar kl 15.12 så jag får en lugn morgon. Jag tror vi åker och kollar på Cassius och sen åker vi tillbaka till stallet och hämtar hästen!

Jag ska försöka komma ihåg att ta med din tröja Nelle, den har legat hos oss ett tag nu.
Vi ska inte heller på festen tror jag. Ska på kalas i Harplinge kl 15 (blir kanske lite sena dit om vi ska hinna se dig), kvällen är obokad.

Ska bli jättekul att se alla!

Vi skall inte gå, vi skall vara tråkiga och sitta hemma hos mamma ;) (det blir billigast så och av alla panka är vi pankast :cool:)

Störst bekymmer har vi just nu av att dotter är invalid i nackspärr, OBS! har ej ramlat av hästen eller jobbat för hårt, så släpper inte den får vi kanske stanna hemma.

För jag antar att ingen annan kan rida hästen utan att ha hoppkvalat den :mad:

Joho då det får nån annan visst! Fråga aicha ska du se....:angel:

Men en bättre idé är väl att smörja barnet med Tigerbalsam så blir hon fit for fight!

nu finns listorna uppe men jag kan knappt läsa dom. kanske min dator som inte kan koden??

Jag ser iaf att jag inleder och avslutar 6 års klassen och red i mitten någonstans i 4års.

Nä det var webmastern där som inte fick rätt på det, inte snabbt nog heller, enligt mej. För långt filnamn så programmet klippte bort tml i filnamnet. Smart programmerare. :crazy:
Sitter man och gör listor klara till kvällen så läggs de ut på fm. :devil:

Men nu har jag "stulit infon" och lagt hemma. Så nu ska det uppdateras när jag får ändringar. :D (Om jag nu får dem...)

Vad säger ni? Skall vi försöka träffas på lördagskvällen eftersom det inte verkar som att några bukisar ska på festen? Skall vi göra vår egen lilla fest/get-together? Hade varit lite kul att träffa alla lite!

Hur och var skall ni alla bo?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30
  • Luktar gnagare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka