Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1. Prova på agility. Mest för hundens skull, och för att min klubb ordnar. Själv är jag måttligt intresserad. ..Ja, vad har ni för hundrelaterade planer för nästa år?
Skriv ner era tränings- och tävlingsmål, planer på olika aktiviteter som ni ska klara av osv!
3. Fixa tävlingsböcker (heter det då på svenska? Alltså tävlingsböcker för lure coursing). Vi ska mäta hunden, kolla hjärta, springa provlopp och sen blir det första officiella tävlingarna typ i juli. Hoppas att träffa @Red_Chili på stranden!
5. Funderar på att gå nån form av språkkurs.
Licensböcker kallas det här Vi behöver inte mäta hunden eller kolla hjärtat. Däremot ska de springa tre godkända licenslopp på raken (tre lopp med annan hund där de visar att de jagar trasan oavsett vad som händer). Veterinärbesiktning har vi bara på internationella prov och mätning av mankhöjd behöver bara whippet och italiensk vinthund göra, tror att även det bara behövs för de internationella proven (jag har inte satt mig in i det riktigt ). Kan vi inte skriva mer om LC i vinthundstråden? om det nu finns mer att skriva...