Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka blivande mästarchampinjoner!Vågar knappt skriva mina mål..
Förutom att hålla sig friska o såna självklara mål så har jag ganska högt flygande mål. Alla känns rimliga, om vi bara kommer iväg på alla utställningar som vi har planerat.
Bira:
CIE
Svensk champion
Dansk champion
Litauisk champion
Lettisk champion
Estnisk champion
Baltisk champion
Få valpar
Toddy:
Svensk champion
Norsk champion
Dansk champion
Finsk champion
Litauisk champion
Estnisk champion
Lettisk champion
Baltisk champion
Ta sina första CACIB
Vinna:
CIB
Finsk champion
Dansk champion
Lettisk champion
Litauisk champion
Baltisk champion
Nike:
Litauisk juniorchampion
Estnisk juniorchampion
Lettisk juniorchampion
Baltisk juniorchampion
Ta sitt första CACIB
RLD N
SE VCH
Röntgas
Göra BPH
Har ju lite att ta igen efter ett par år med CoronaVilka blivande mästarchampinjoner!
Du kommer klara det galant! Och kom ihåg att du alltid kan ösa på med frågor om du funderar på något.Gå valpkurs och ringträning. Och försöka vara en bra och rolig matte för Tilda, iom att det är min första hund känns det som ett mål i sig
Året börjar verkligen ta slut så hög tid att sammanfatta tänker jag så aktualiserar den här tråden igen
Året har i mycket följt plan och vi har uppnått flera av målenGrunden för mina årliga mål är de övergripande målen jag har som ansvarig människa i mina hundars liv, om hälsa, glädje och välbefinnande. Så de årliga målen kan kan verka väldigt prestationsinriktade.
Vilket de är också Men de är inte så kravfyllda som det ser ut, målen är mer riktning än absoluta nivåer för mig.
För storasyster gäller rallylydnadens mästarklass, att bli champion.
Vi ska klara titeln i lydnadens startplats och starta klass 1. På träning ska vi göra oss klara för klass 2.
Jag vill gå en kurs i specialsök med henne och jag ska bli bättre på att lägga spår regelbundet. Tänker inte starta brukset i år, men förhoppningsvis längre fram.
Lillasyster ska gå tävlingsförberedande valpkurs och introduceras till våra regelbundna träningar i rally och lydnad. Eventuellt kommer jag testa starta henne i något av de grenarna till hösten men det beror helt på hur redo hon känns. MH och röntgen ska göras i höst. Hon ska även få prova på spår och lite grunder till brukset, som budföring och uppletande.
Själv ska jag bli bättre på att planera och utvärdera vår träning!
Vi tog inte rallylydnadschampionatet trots många starter, frestelsen ställde till det för oss flera gånger. Och vi är helt enkelt inte stabila på den nivån. Men vi har ett godkänt resultat i alla fall.Mål nummer ett är att ta rallylydnadschampionatet under nästa år. Mål nummer två är att ta Htm2-titeln. Båda borde vara möjliga, men det viktigaste är att ha kul när vi tävlar.