P

prrrooo

Min treåring har troligtvis fått piphas. Vill gärna veta allt om det nu. Försvinner det?? Jag har bäddat tjockt i boxen eftersom hon har haft en förmåga av att böka undan all halm från mitten. Antar att det är därför det har uppstått. Ska man tillkalla vet. för att tömma det galliga? Tacksam för svar!

Sv: Piphas

Man brukar inte tömma då man helst inte öppnar upp i en led. För att öka chanserna till att piphasen går ner helt kan du massera in Hiruoid (stavas?) salva.

Liknande trådar

Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 677
Senast: Trissa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min mor är alkoholist. Ev. far också men han förlorar inte sitt förstånd i samma grad som mor. Jag bor fortfarande hemma och har planer...
2
Svar
27
· Visningar
3 131
Senast: gråvarg
·
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
23 445
Senast: Alexandra_W
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 727
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025