Pikeur Cindy sökes!

Novali01

Trådstartare
Ja kom igen nu alla som har koll på var man kan köpa pikeur ridbyxor billigt.

Den billigast online shopen jag hittat kostar dom 1695 och det gör dom även i min butik. :mad: Det MÅSTE ju finnas nåt billigare sätt att hitta dessa byxor?

Sv: Pikeur Cindy sökes!

Jag vill ha ciara....ja så kom igen nu ni som vet var de finns till bra pris....

Jag hittade mina cindy på tradera, sprillans ny, fick dom för 760:-:bump: Så gå in där å spana...För mig funkade det bra att köpa där, tror hon har såna byxor ute nu oxå

Tror de kostar 1600 på Charlies i Jönköping men är inte säker. De brukar dessutom ha 10% rabatt på dem på mässor!

Jag köpte mina för 1700 på Henrikssons... jag har aldrig upplevt att de inte är värda pengarna.

Såg både Ciara och Cindy på Börjes för ca 1300 - 1500 kr

dom finns för ca 1400 på till häst i örebto ;)

Finns säkert billiga ställen, vill bara påpeka att de ÄR värda sin peng :love:

Men jag VET att de är det....det är bara det att jag gjorde en liten lufttur häromdagen och fick TVÅ stora hål på knäna på mina 6 månader gamla Cindy.....:crazy:

Så nu vill jag ju hitta några nya men gärna billigare....

Jag köpte mina för 1700 på Henrikssons... jag har aldrig upplevt att de inte är värda pengarna.

Såg både Ciara och Cindy på Börjes för ca 1300 - 1500 kr

Men då finns dom bara i affären i Tingsryd? Kan inte hitta nåt i deras nätaffär...:(

Från Umeå ??? :angel: Känns spontant liiite för långt :confused: :D

säljer börjes RG schabrak?? hur mycket kostar dom där?

till TS om du vill ha byxorna billigt tror jag du är tvungen att handla på blocket eller tradera som några skrev. Priserna är nästan samma i hela landet.

Japp de gjorde de innan iaf, men beror ju lite på vad de köper in för sortiment. Kan skifta lite från olika gånger man är där. Kommer inte ihåg priser exakt, men det jag minns var att det var iaf 50 kr billigare än vad de brukar vara!

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 279
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 165
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar