M

missPetra

hur fixar man hyn på en bild? asså har hört nåt om att man kan använda det där plåstret men om jag använder det lite så typ klonar jag bilden eller vad man ska säga, asså kopierar o det blir helt wiiieerd.. haha.
så någon som kan hjälpa en nybörjare? :D
 
Sv: photoshop

missPetra skrev:
hur fixar man hyn på en bild? asså har hört nåt om att man kan använda det där plåstret men om jag använder det lite så typ klonar jag bilden eller vad man ska säga, asså kopierar o det blir helt wiiieerd.. haha.
så någon som kan hjälpa en nybörjare? :D

lägg upp bilder här på buke så ska jag hjälpa dig om du inte får till det ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 020
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 097
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
21 321
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 721
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp