Sv: Peppa bebis!
Ungefär samma råkade jag ut för när barn nummer 2 skulle födas fast det var när vi kom in på förlossningen. " Inte har du så ont" sa en bm spydigt när jag fick en värk och gick runt och pustade. Barnet föddes efter exakt 47 minuter på förlossningsavdelningen..... Förstår inte varför vissa människor ska försöka förminska den smärtan man har.
har du så ont och bb säger en annan sak så ska du gnälla utav bara helvete och åka in ändå och kräva en undersökning. dom sa till mig att det inte lät på mig som att jag hade så ont. jag har hög smärttröskel, men min fars sambo ringde in å klagade och då sa dom att ja kunde komma in och gissa vad? jag hade redan gått halvvägs och ändå skrek jag inte eller visade nåt tecken på att jag hade enormt ont. tänk om jag hade väntat ett par timmar till som dom föreslog..................
Ungefär samma råkade jag ut för när barn nummer 2 skulle födas fast det var när vi kom in på förlossningen. " Inte har du så ont" sa en bm spydigt när jag fick en värk och gick runt och pustade. Barnet föddes efter exakt 47 minuter på förlossningsavdelningen..... Förstår inte varför vissa människor ska försöka förminska den smärtan man har.