• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Nalle_Björnen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 2 263
N

Nalle_Björnen

Jag kan inte hitta mycket info om Pepe.Någon som kan hjälpa mig? Jag är mest sugen på en bild & meriter,men även andra roliga eller intressanta saker!

Sv: Pepe 747

Jag var fodervärd på en efter Pepe. Han hade supertemprament, var liten, skimmel. Iofs lite medelmåttig häst men trevlig.

& trevligt.Du har ingen bild på denne häst? Jag är alltid lika intresserad vad gäller Pepe.Förresten hur uttalas Pepe?:o

Pepe uttalas med betoning på andra stavelsen.

Pepe var ett av över tio helsyskon. I syskonskaran finns
Jojo född 1978 gick svår dressyr (med Eric Lette)
Zizi född 1980 gick också svår dressyr
Vivi född 1986 gick medelsvår dressyr
Fifi född 1974 som var en av hästarna i Broknäsflickorna i Min Häst

En kompis har en Pepeavkomma. Han är skimmel och har bara tävlat lite i lätta dressyrklasser med andra ryttare då ägaren inte är tävlingsintresserad. Han är inte så mycket hoppad men hoppar väl.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 735
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: igbest
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: Jeps
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mata inte Trollen
  • Hypotyreos
  • Vad gör vi? Del CCX

Hund, Katt, Andra Djur