Status
Stängd för vidare inlägg.

saffran

Trådstartare
hej!

jag har nu läst på försäkringskassans hemsida och blir inte klok?

jag tjänar inte mycket då jag jobbar som vikarie och har läst i olika omgångar, ska läsa till hösten, men undrar hur det funkar med föräldra pengar?
måste man vara in skriven på arbetsförmedlingen (är ej jag, då jag måste söka jobb på annan ort och ska läsa till hösten,vilket dom
skiter i)

räknade på min inkomst ca och då blir det mindre än basbeloppet, efterskatten, eller är skatten ej dargen på dom 180 kr om dagen bsen är?

ska ej skaffa barn just nu, men man vet ju alldrig och är nyfiken!!

hoppas ni fattar vad jag menar??:crazy:

tacksam för all hjälp!!:bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 443
Senast: Modest
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 372
Övr. Barn Min partner har nyligen startat eget företag här under hösten. Det vi fortfarande inte blir kloka på är detta med VAB/föräldraledighet...
Svar
18
· Visningar
2 236
Senast: soom
·
Övr. Barn Sonen född -16 har redan stora problem i skolan, det är mycket slagsmål och skolpersonalen verkar inte ha någon koll på hur och varför...
2 3
Svar
59
· Visningar
15 539
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp